Slovenska tvrtka Gorenje koja je na hrvatskom tržištu prisutna već 65 godina kao proizvođač kućanskih aparata, predstavila je u utorak novu kolekciju kuhinjskih aparata Gorenje by Starck. Riječ je o kolekciji na kojoj je radio međunarodno priznati dizajner Philippe Starck, predstavljeni kućanski aparati biti će višeg cjenovnog ranga, a uz jedinstveni dizajn proizvedeni su na temeljima energetske učinkovitosti.
"Naša distinkcija je uvijek bila u dizajnu, a ovom kolekcijom nudimo našim kupcima izvrsni omjer cijene i kvalitete. Za nas je to značajno jer nastojimo kroz priču različitih dizajnerskih linija jačati brend Gorenja kao takav", izjavio je Franjo Bobinac, predsjednika Uprave Gorenje Grupe. Za Poslovni dnevnik pojasnio je i strategiju razvoja tvrtke do 2020. godine koja ide u smjeru ne samo jačanja na području Europe, već i izvan granica tog kontinenta uključujući Australiju, Bliski istok i Sjedinjene Američke Države.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu