Sinonim za konzole utržio milijardu dolara na mobilnim igrama

Autor: Bernard Ivezić , 31. siječanj 2020. u 10:23
Foto: Getty Images

Japanski gaming studio najviše zaradio na najnovijoj igri Fire Emblem Heroes, ali najviše preuzimanja zabilježio sa Super Mariom Runom

Nintendo, koji je dugo vremena bio sinonim isključivo za igrače konzole, poput Game Boyja, Wiija i Switcha, nakon pet godina razvoja objavio je da postiže jako dobre rezultate na tržištu mobilnih igara. Japanska kompanija, koja je 2015. ušla u segment mobilnih igara kroz partnerstvo s DeNA-om, objavila je da su njegove mobilne igre premašile milijardu dolara u prodaji na Appleovoj i Googleovoj trgovini mobilnih aplikacija – AppStoreu i Google Playu.

Više od polovice prodaje otpada na free-to-play taktičku RPG mobilnu igru Fire Emblem Heroes koja je utržila 656 milijuna dolara. Najveći uspjeh Nintendo je ostvario na matičnom, japanskom tržištu, gdje je ostvario prodaju svih svojih mobilnih naslova u iznosu od 581 milijun dolara. Slijedi SAD s 316 milijuna dolara.

Iako je Fire Emblem Heroes najuspješniji po prihodima, a ujedno je i najnoviji naslov, Nintendova igra koju su korisnici najviše preuzimali je Super Mario Run.
Druga najuspješnija Nintendova mobilna igra je Animal Crossing: Pocket Camp sa zaradom od 131 milijuna dolara, zatim Dragalia Lost sa 123 milijun. Potom slijede Mario Kart Tour s 86 milijuna dolara, Super Mario Run sa 76 milijuna i Dr. Mario World s 4.8 milijuna dolara.

Komentirajte prvi

New Report

Close