The New York Times u prošloj je godini prvi put zabilježio veće prihode od svojih čitatelja, to jest od prodaje online i tiskanih izdanja, nego od oglašavanje te je, prema podacima objavljenim u četvrtak, ostvario dobit.
Prihodi od novina rasli su za 10.4 posto, na 952.9 milijuna USD, uglavnom zbog rasta digitalne pretplate i rasta cijene tiskanih izdanja. Prihodi od oglašavanja pali su u 2012. za 5.9 posto na 898,1 milijuna USD, navodi NY Times u online izdanju. "Bilježimo porast pretplate na naša online izdanja, ali i na tiskana izdanja. Zapravo, prvi put otkad izlazi list imamo veću zaradu od prodaje tiskanih i online izdanja, nego od oglašavanja", komentirao je direktor medijske grupacije NY Timesa, Mark Thompson.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu