Novi format nije uspio: IKEA zatvara veliki prodajni centar zbog slabe posjećenosti

Autor: Poslovni.hr , 05. veljača 2020. u 09:16
Foto: Press Association/PIXSELL

Izgradnja dućana na sedam nivoa značajno utjecala na operativne troškove.

Švedski lanac trgovina namještajem IKEA priopćio je da će ovog ljeta zatvoriti veliki prodajni centar u britanskom Coventryju zbog slabe posjećenosti i gubitaka u poslovanju.

Kako navodi BBC, iz Ikee su naveli da je prodajni centar konstantno bilježio gubitke već od otvaranja 2007. godine, s manjom posjećenošću nego što se očekivalo u početku.

Predstavnici poznate švedske kompanije su izjavili da će uskoro razgovarati s radnicima i pokušati im pronaći adekvatan posao u drugim trgovinama.

Prodajni centar u Coventryju je jedna je od ukupno 22 Ikeina dućana u Velikoj Britaniji.

Izgrađena je kao jedan od prvih primjera testiranja novog formata kojim je kompanija pokušala udovoljiti promijenjenim potrebama u globalnom svijetu i očekivanjima kupaca.

Ipak, iz IKEA su naveli da se ispostavilo da je izgradnja dućana na sedam nivoa značajno utjecala na operativne troškove ali i na samo iskustvo kupovine među građanima.

"Osim toga, zbog promjenjivog ponašanja kupaca na tom području koji očigledno više vole da kupuju u kompleksima s više prodajnih centara i preko interneta, broj posjetitelja je značajno manji nego što se očekivalo", navodi se u priopćenju.

Komentirajte prvi

New Report

Close