Nakon sportske opreme, Reebok na tržište plasirao i svoju slaninu

Autor: Poslovni.hr , 30. srpanj 2014. u 10:40
Foto: fitness.reebok.com

U Reeboku su novi proizvod ciljano osmislili kako bi privukao pripadnike CrossFit zajednice.

Jedan od najpoznatijih proizvođača sportske opreme Reebok upustio se u novu avanturu – proizvodnju slanine. Iako bi za mnoge ova vijest mogla zvučati kao svojevrsna šala, u Reeboku su novi proizvod ciljano osmislili kako bi privukao pripadnike CrossFit zajednice (amaterski i profesionalni sportaši) koji koriste način prehrane bez žitarica, a s puno mesa, voća i povrća.

Takav način ishrane, stručnog naziva Paleo dijeta, zasnivana je na načinu prehrane naših predaka prije poljoprivredne revolucije, a bazira se na hrani koja je bila dostupna u ono vrijeme. Reebokova slanina je dimljena, a ono što je čini posebnom je potpuna lišenost nitrata, konzervansa, zaslađivača i pojačivača okusa.

Reebok slanina prvi puta je predstavljena na Reebokovim CrossFit igrama koje su održane prošloga tjedna u Americi.

Komentirajte prvi

New Report

Close