Coca-Cola je otkrila tržište koje će im spasiti biznis sa sokovima

Autor: Poslovni.hr , 08. veljača 2016. u 12:49
Foto: Borna Filic/PIXSELL

Coca-Cola se tako prilagođava tržištu, te potrebama i ukusu tamošnjih potrošača.

Budući da posao sa sokovima u SAD-u slabi, tvrtka Coca-Cola u potrazi je za novim tržištem. Iz kompanije tvrde da je to upravo Afrika. Sveukupno će od 2010.-2020. uložiti 17 milijardi dolara, a nadaju se dvostruko većem dobitku.

Krajem siječnja objavili su kako je izvoz u Afriku dosegao svoj rekord od 2012.godine. Naime, tada su kupili 40 posto najvećeg Nigerijskog proizvođača sokova, Chi ldt. grupacije TGI, a ostatak tvrtke planiraju otkupiti u naredne tri godine.

"Jako smo optimistični oko ekonomskog i društvenog rasta Afrike i prepoznajemo važnost osiguravanja prednosti nad ukusima potrošača time što širimo svoju ponudu i dodajemo nove proizvode", izjavio je za Business Insider direktor Coca-Cola za istočnu i zapadnu Afriku, Kevin Balogun.

Iako amerikanci manje konzumiraju sokove, u Africi stručnjaci prepoznaju potencijal. Naime, najveća Coca-Colina punionica u Africi, SABMiller, zabilježila je rast prodaje negaziranih sokova od 13 posto u Africi i 21 posto u Južnoj Africi.

Coca-Cola se tako prilagođava tržištu, te potrebama i ukusu tamošnjih potrošača. Primjerice, Sparletta Stoney Tangawizi i Krest Bitter Lemon, sokovi su proizvedeni na mikro razini isključivo za afričko područje. To je ono što njihovu kompaniju čini najkonkurentnijom na svijetu.

Komentirajte prvi

New Report

Close