Adidas ulaže 200 mil. eura u marketing

Autor: Ante Pavić , 11. kolovoz 2014. u 15:59
Reuters

Više od dvije trećine trgovina s proizvodima Adidasa pripada trećim stranama, ali je sada počeo ulagati u otvaranje vlastitih trgovina.

Proizvođač sportske opreme Adidas planira najskuplju i najveću oglašivačku kampanju u svojoj povijesti kako bi mogao parirati svojem rivalu Nikeu, piše The Guardian. Drugi svjetski proizvođač sportske opreme priznao je da mora mnogo više uložiti u svoje marke ako želi uhvatiti korak s Nikeom. Herbert Hainer, izvršni direktor njemačke kompanije obećao je “najambiciozniju kampanju” za 2015. godinu nakon što je Adidas počeo gubiti tržišta razvijenih zemalja.

“Razočarenje je što nakon sjajnog ljeta sporta moramo izvijestiti da naša grupa nije uspjela ispuniti visoka očekivanja i preuzimamo punu odgovornost da naše nedostatke brzo ispravimo”, kazao je Hainer. To će uraditi svojim mnogo snažnijim pojavljivanjem u reklamnim kampanjama pa će svoj marketinški proračun za 2015. povećati do 13 posto, odnosno na više od 200 milijuna eura. Adidasova polugodišnja dobit iznosila je tek 20 milijuna eura više od brojke koju planira utrošiti na reklamiranje te će biti 13 posto manja nego je ranije prognozirano.

Sve se to događa netom nakon Svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu koji bi trebao povećati prodaju sportskih proizvoda povezanih s nogometom na dvije milijarde eura. Adidas je prodao više od 14 milijuna službenih lopti prvenstva i više od osam milijuna nogometnih dresova. On je sponzor devet momčadi s Prvenstva, uključujući prvaka Njemačku i drugog finalistu Argentinu. Nedavno je zaključio ugovor s engleskim nogometnim klubom Manchester United koji će nositi Adidasove dresove. Posao je vrijedan oko 750 milijuna funti. U tome je njemačka kompanija pobijedila konkurenta Nikea, budući da je američki rival bio s Manchesterom povezan13 prethodnih godina.

Usto, Adidas mijenja i prodajnu strategiju. Više od dvije trećine trgovina u kojima prodaje svoje proizvode pripada trećim stranama, ali je počeo ulagati značajniji novac u otvaranje vlastitih trgovina jer je shvatio da je to profitabilnije. S otvaranjem trgovina usporio je u Rusiji u kojoj postoji već tisuću trgovina, nakon manje potražnje poslije eskalacije između Rusije i EU. Adidasova dionica prošlog je tjedna pala više od 11 posto nakon što su iz kompanije obavijestili o padu prognozirane dobiti, s 930 milijuna eura, na 650 milijuna eura.

Novi ugovor

'Oteli' Manchester United

Manchester United nedavno je objavio da je s Adidasom sklopio desetogodišnji ugovor vrijedan 750 milijuna funti prema kojemu će Adidasovi dresovi postati službena oprema engleskog nogometnog kluba. Ugovor počinje teći u sezoni 2015-2016. čime se prekida 13-godišnja Manchesterova suradnja s Nikeom. To u Adidasu smatraju velikom pobjedom protiv svojega najvećeg globalnog konkurenta i pokazuje da je njemački proizvođač spreman potrošiti veliki novac za marketing.

Komentirajte prvi

New Report

Close