Volim jabuke osvajaju i regiju

Autor: Poslovni.hr , 12. rujan 2012. u 22:00

Stjepan Dumančić, direktor tvrtke Internaut, kaže da se najbolje ideje rađaju u vrijeme krize, a prednost je što nove tvrtke imaju više prostora

Osječanin Stjepan Dumančić osmislio je projekt “Volim jabuke”. Ideja je da se napravi burza voća, posebice jabuka. Prodaja se obavlja internetom, a jabuke se dostavljaju na kućnu adresu.

“Internaut d.o.o. nastao je 2008., no počeo je raditi tek krajem 2009. godine. Počeli smo s izradom web-stranica, no nismo se razvijali u tom smjeru da to radimo uslužno. Vlastiti projekti su preuzeli kormilo i bavili smo se samo njima. Od većih projekata izdvojio bih Burzu voća i povrća (www.bvp.hr) i Volim jabuke (www.volim-jabuke.com). Sve što nam padne na pamet u Internautu pokušamo ostvariti“, rekao nam je Dumančić i dodao kako je početni kapital bio najveća prepreka za pokretanje biznisa. Ipak nije se libio početi posao u krizi. Kaže kako se najbolje ideje stvaraju u kriznim vremenima. Gleda se vrlo realno te se jako pazi na potrošnju i investicije. Prednost je što nove tvrtke imaju više prostora jer je veća vjerojatnost da tada neće puno ljudi krenuti u posao. No negativna je strana općenito manja kupovna moć, što ne pridonosi start-upu. ”Smatram da je moj najveći uspjeh projekt Volim jabuke. Razvio sam Volim jabuke u brend, zatim ga dajem u fraznšizu za ostatak Hrvatske, a trenutno sam u postupku potpisivanja ugovora. Također imam zainteresiranih iz BiH te Srbije za franšizu Volim jabuke. Volim jabuke je proglašena najboljom stranicom u Hrvatskoj od VIDI Web Awards 2011 u kategoriji prehrana i zdravlje“, pohvalio nam se Dumančić. Iako vjeruje da bi bolje profitirao da je pokrenuo posao u nekoj drugoj zemlji, zna da je u zapadnijim zemljama mnogo više mladih poduzetnika i veća je konkurencija. ”Zadovoljan svojim okruženjem, samo da je plaćanje redovitije”, zaključuje Dumančić. (pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close