Zagrebački startup nakon Njemačke cilja korisnike u Africi i Aziji

Autor: Bernard Ivezić , 25. prosinac 2015. u 11:32
Foto: Thinkstock

Sada možemo reći da surađujemo s njemačkim lutrijama, jer upravo one distribuiraju Oddset pojašnjava Ivan Klarić.

Zagrebački startup Score Alarm postao je službena tehnološka platforma na kojoj se vrte mobilne aplikacije za najpopularniju uslugu sportskog klađenja u Njemačkoj Oddset. Riječ je o usluzi koje prodaju gotovo sve lutrije u Njemačkoj i zastupljena je na više od 15 tisuća prodajnih mjesta.

Ivan Klarić, osnivač i direktor Score Alarma kaže da je zadovoljan novim velikim uspjehom svog startupa.

“Sada možemo reći da poslujemo s njemačkim lutrijama, jer upravo one distribuiraju uslugu Oddset čije se mobilne aplikacije vrte na našoj platformi”, kaže Klarić.

Dodaje da trenutačno imaju osam velikih korporativnih klijenata među kojima su još Bet Live, najveći priređivač igara na sreću u BiH, zatim rumunjska Casa Pariurilor i mađarska državna lutrija Szerencsejáték. Preko tih klijenata Score Alarm je postao platforma koju koristi više od 250 tisuća krajnjih korisnika. Do kraja 2016. očekuje da će broj krajnjih korisnika premašiti milijun.

Klarić navodi da ne može ići u detalje o svojim klijentima, ali može reći da su aplikacije koje se koriste u Njemačkoj skinute u nekoliko tisuća primjeraka i bilježe kvalitetan prirast.

“Njemačko tržište jedno je od najvrednijih u branši, a Oddset – Die Sportwette je jedna od prvih i najprepoznatljivijih igara sportskog klađenja na tom tržištu i to će nam, zajedno s novim klijentima čija ćemo rješenja predstaviti uskoro omogućiti nam da u 2016. godini dosegnemo milijun krajnjih korisnika naše platforme”, kaže Klarić.

Score Alarm je svoje širenje započeo na proljeće 2012. godine. Tada se mobilna aplikacija koja pokazuje rezultate sportskih natjecanja pojavila na Google Playu i AppStoreu po cijeni od dva dolara. Šest mjeseci nakon toga Score Alarm je imao više od 13 tisuća kupaca pa je interes pokazala Hrvatska lutrija. Ona je za 250 tisuća kuna kupila jednogodišnja ekskluzivna prava za hrvatsko tržište.

Suradnja je obnovljena i u narednim godinama, a Score Alarm se iz aplikacije namijenjene krajnjim korisnicima pretvorio u platformu, odnosno specijalizirani IT sustav za velike nacionalne lutrije i druge tvrtke koje nude usluge sportskog klađenja.

Klarić kaže da očekuje da će se većina prometa u industriji sportskog klađenja u narednih nekoliko godina prebaciti na mobilne platforme. To je, pojašnjava, prilika za Score Alarm da postane tržišni lider u tom novom i brzorastućem segmentu industrije.

Dodaje da se sada pripremaju za ICE konferenciju u Londonu iduće godine, a koja je najveće godišnje okupljalište industrije igara na sreću.

“Nakon što smo ostvarili dobre rezultate na europskom tržištu želimo se širiti na Aziju gdje postoje prilike na Dalekom istoku te na Afriku iz koje smo također dobili upite interesa za našom platformom”, zaključuje Klarić.

Komentirajte prvi

New Report

Close