Robot Balthazar kreira prirodnu kozmetiku po željama kupca

Autor: Marta Duić , 28. rujan 2015. u 22:01
Danijel Hubman je nakon 20 godina rada u multinacionalnoj tvrtki pokrenuo AlpStories/Robert Anić/PIXSELL

Kupac može i kreirati svoju etiketu čime postaje suvlasnik brenda koji je osmislio i participira u zaradi od prodaje.

Danijel Hubman je nakon dvadeset godina rada u multinacionalnoj tvrtki s više od 6000 zaposlenika, gdje je bio član uprave, kaže, osjetio umor i odlučio ostvariti vlastiti biznisu te je pokrenuo startup koji spaja robotiku i kozmetiku, točnije AlpStories. U njihovoj trgovini u zagrebačkom Arena centru robot Balthazar stvara prirodne kreme po želji kupaca.  

"Cilj je bio stvoriti poslovni model koji 'običnim smrtnicima' omogućava izgradnju vlastitog brenda, a da ih to pritom ne košta tisuće eura˝, pojasnio je ideju njezin začetnik Danijel Hubman. Ideja se rodila u prvoj polovici 2013. i već krajem godine počeli su s realizacijom i razvojem robotske ćelije. Hubman napominje da, želite li raditi profesionalno i prema propisima, u tako malim količinama doziranje sastavnih dijelova mora biti točno u tisućinku grama, a budući da u tim okolnostima ljudska preciznost nije dovoljna, odlučio se za kupnju japanskog robota, inače predviđenog za rad u biomedicini.  

"Modificirali smo cijeli koncept i ćeliju te robota prilagodili za izradu kozmetičkih proizvoda. Cijeli razvoj trajao je godinu dana i kad je bilo gotovo testiranje započeli smo posao u Zagrebu. Robot u trgovini zaista privlači pažnju kupaca. Spojili smo najsuvremeniju tehnologiju sa tradicionalnim recepturama i tako došli do unikatnog rješenja te smo to uklopili i u naš slogan 'Gdje priroda susreće budućnost'˝, kaže Hubman. Kako tvrdi, njihov robot Balthazar svojevrsni je predstavnik industrijske revolucije 4.0. koju karakterizira komunikacija između strojeva bez utjecaja čovjeka, konkretno u ovom je slučaju tako što direktno sa svog računala, od bilo kuda, upravljaju robotom koji stoji u Arena centru.

 

24milijuna

kombinacija sastojaka omogućuje AlpStories

Ponekad se šalimo i kažemo da smo stvorili prvi 3D printer u kozmetičkoj industriji. Najbitnije je to da individualnim pristupom želimo zadovoljiti individualne potrebe pojedine kože s tim da kupac može izabrati i između 15 različitih mirisa kao i njihovu jačinu", kaže Hubman. Na webu je aplikacija koja kupca vodi kroz postupak kupnje. Nakon odabira proizvoda i optimalnih sastojaka, kreće priča svakog pojedinog kupca. Za one koji ne znaju što im odgovara, u trgovini postoji skener koji analizira kožu na temelju čega se kupcima savjetuje koji bi sastojci bili najbolji za njihov tip kože.  

Na kraju procesa kupci sami odaberu i etiketu, a žele li to njihov proizvod može biti izložen i u AlpStories webshopu tako da i drugi mogu probati tu kozmetiku, a uz to je za svaku kupnju te njegove kreacije nagrađen. "Autori mogu koristiti i društvene mreže, promovirati svoj proizvod i biti nagrađeni. U svijetu je trend personalizacije veoma prisutan. Gledajući globalne brandove poput Coca-Cole, Kindera ili Nikea, možemo reći kako svi ovi divovi rade na personalizaciji proizvoda jer se žele još više približiti kupcima", objašnjava Hubman.

Bez velikih ulaganja
Pojasnio je kako je cijeli koncept AlpStoriesa baziran na tri temelja. Riječ je o prirodnoj, visokokvalitetnoj kozmetici uz koju postoji mogućnost potpune personalizacije i izgradnja vlastitog brenda kozmetike bez velikih ulaganja koja pritom donosi zaradu."S našim konceptom, koji omogućuje više od 24 milijuna različitih kombinacija sastojaka, zaista možemo udovoljiti svim zahtjevima i ukusima. Uz to, kupac može kreirati i svoju etiketu čime postaje suvlasnik brenda koji je osmislio i participira u zaradi od proizvoda čiji je suautor. Robot je samo vidljivi predstavnik tog koncepta koji smo prvi u svijetu implementirali u Hrvatskoj. Budući da je svaki kupac jedinstvena indvidua, svaka je koža drugačija i zahtjeva različit tretman", tvrdi Hubman.

Hubman smatra kako se hrvatsko tržište, što se tiče prirodne kozmetike i njezine personalizacije, tek razvija pa je  ponosan na svoje vjerne kupce koje se vraćaju. Trenutno u ponudi imaju 83 proizvoda, od krema za razne tipove kože, organskih 100 posto hladno prešanih ulja, eteričnih ulja, organskih šampona, 100 posto prirodnog gela za čišćenje lica… "Nudimo samo prirodne sastojke i proizvode bez parabena, sintetičkih mirisa, mineralnih ulja i sulfata zbog kojih ćete se osjećati prirodno lijepo i iznutra i izvana. Svi sastojci imaju ekološki certifikat, a većina biljaka je uzgajana u alpskim zemljama. U tim podnebljima ne živi mnogo ljudi, ali raznolikost biljnog i životinjskog svijeta prilagodili su se uvjetima i nastavili svoj napredak. Stekli su izvanredne obrambene mehanizme: snažnu ljekovitu moć i jake aktivne sastojke koji rade u skladu sa našom kožom. Štoviše, niska razina industrijskog zagađenja dopušta biološke raznolikosti i potenciju biljnih ekstrakata odlične kvalitete", smatra Hubman.

Napominje kako im je cilj za budućnost imati što više zadovoljnih kupaca i omogućiti ljudima da koriste kvalitetnu prirodnu i personaliziranu kozmetiku. "Zbog toga želimo pronaći što više poslovnih partnera koji su zainteresirani za izradu takvih proizvoda kako bismo se u potpunosti razvili na tržištu Slovenije i Hrvatske, a i potom krenuli i na svjetsko tržište", poručio je Hubman.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Gospodine Hubman, kako možete tvrditi da vaša kozmetika ne sadrže mineralna ulja, a prepuna je parfema?

New Report

Close