Pivovara Medvedgrad od ulagača prikuplja milijun eura

Ivan Nauković predstavlja kampanju koja se provodi preko Funderbeama/Sanjin Strukić/PIXSELL Ivan Nauković predstavlja kampanju koja se provodi preko Funderbeama/Sanjin Strukić/PIXSELL

Vodeći igrač na tržištu craft piva želi da se ono do 2022. udvostruči na 100 milijuna kuna.

U idućih pet godina u trgovinama i kafićima u Hrvatskoj, uz industrijsku pivu i craft flaširana piva trebala bi postati pravilo, plan je Pivovare Medvedgrad.

Kako bi to ostvarila, ova najveća hrvatska craft pivovara u utorak je preko investicijske platforme Funderbeam SEE-a pokrenula dosad najveću crowdinvesting kampanju u Hrvatskoj. Za milijun eura Pivovara nudi ulagačima 15 posto udjela u proizvodnji. Ivan Nauković, jedan od četiri sina osnivača pivovare Ive Naukovića i njen voditelj marketinga kaže da su proizvodnju odvojili od ugostiteljstva, tj. pivnica u tvrtku Cyrkon i otvorili se ulagačima. 

"Mi već 76 posto craft piva koje proizvedemo prodamo izvan naših pivnica i to je snaga naše proizvodnje i brenda, ali procjenjujemo da će se do 2022. hrvatsko tržište crafta, na kojem imamo 30% udjela, udvostručiti na 100 milijuna kuna i želimo zgrabiti tu priliku", kaže Nauković. Medvedgrad će ove godine premašiti plan i isporučiti 1,8 milijuna boca 22 vrste piva. Ciljani prihod za ovu godinu je 17 milijuna kuna, neto dobit nisu spomenuli.

Prema podacima Fine tvrtka Cyrkon je 2016. imala prihod od 14,5 milijuna i neto dobit od 515.300 kuna. Ratko Bajakić, vodeći investitor u Pivovaru Medvedgrad kaže da će u slučaju da skupe maksimalan iznos od milijun eura investitori dobivati po 25 posto udjela u dobiti. U slučaju da iznos bude manji onda će već od iduće godine dobivati dividendu od 6 posto. Godinu kasnije ona će biti 8 pa 10, 11,5 i zatim od 5. godine nadalje dividenda je 13 posto.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!