HT i Vollo šire prodaju karata

Ekipa hrvatskog startupa za online booking autobusnih karata  Ekipa hrvatskog startupa za online booking autobusnih karata

Najveći telekom operater i hrvatski startup za online prodaju autobusnih karata ugovorili suradnju.

Hrvatski startup za online booking autobusnih karata Vollo u suradnji s Hrvatskim telekomom ponudio je nov način prodaje karata.

Uz prodaju preko interneta, mobilnih aplikacija, na autobusnim kolodvorima, u autobusima i kioscima, autobusne karte sada se mogu kupiti i na telefonskim govornicama HT-a.  

 

Jukić

Suradnja Volla i HT-a uvod je u Smart City revoluciju prometa.

Marko Jukić, izvršni direktor Volloa kaže da se kroz hibridnu prodaju približavaju svojim korisnicima. "Naša je suradnja s HT-om tek početak razvoja smart city revolucije, a posve smo sigurni da će ju u budućnosti doživjeti i drugi gradovi u Hrvatskoj te da će ovakvi uređaji biti dostupni na frekventnim mjestima kako bi građanima i turistima u svakome trenutku maksimalno olakšali pristup informacijama", kaže Jukić.

HT je nove, pametne telefonske govornice predstavio u svibnju u Zadru. Riječ je o proizvodu slovenskog startupa Vendotela koji izgleda kao golemi ekran osjetljiv na dodir opremljen besplatnim wifi pristupom internetu. U branši se priča da će HT postaviti u prvom valu do 200 takvih govornica putem kojih želi potaknuti korištenje novih oblika prodajnih mjesta. Prve govornice u funkciji su u Zadru.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!