Hrvatski Bouxtie među tri posto najboljih u Silicijskoj dolini

Imat će priliku surađivati s korporacijama poput P&G-a, Henkel-a, Panasonica, Credit Suissea, BNP Paribasa, Deutsche Banka...Plug and Play Imat će priliku surađivati s korporacijama poput P&G-a, Henkel-a, Panasonica, Credit Suissea, BNP Paribasa, Deutsche Banka...Plug and Play

Bouxtie ima ponude za preuzimanje vrijedne 90 i 120 milijuna dolara, ali u širenje će dalje sam.

Hrvatski startup s najsočnijim ponudama za preuzimanje Bouxtie, teškim od 90 do 120 milijuna dolara, primljen u najveći startup akcelerator na svijetu Plug and Play.

Ovaj američki akcelerator, kojim ima 22 centra u Sjevernoj i Latinskoj Americi, Europi i Aziji, te koji je pomogao razvoj Dropboxa i PayPala, izlistao je Bouxtie u tri posto najboljih među 8500 kandidata. Renato Librić, osnivač i direktor Bouxtija kaže da im je iznimna čast što su izabrani među najbolje startupe u Silicijskoj dolini. "Ulazak u Plug and Play za nas znači ući u mrežu koja nudi neizmjerne mogućnosti za veći rast Bouxtija na pametniji i brži način", kaže Librić.

 

22 centra

za razvoj startupa u Sj. i Južnoj Americi, Europi i Aziji ima Plug&Play

Bouxtie se ulaskom u Plug and Play, uz podršku brendovima i maloprodaji, okreće i prema fintechu. Tvrtka je razvila rješenje koje korporacijama omogućuje da svojim korisnicima i zaposlenicima daju digitalne poklon kartice preko mobitela i tableta. Bouxtie navodi da je u SAD-u to tržište vrijedno 125 milijardi dolara, a globalno više od 400 milijardi dolara. Hrvatski startup dosad je zaključio više od 140 poslova.

Klijenti su mu Amazon, Gamestop, Best Buy, REI, i Macy's. Jedina konkretna brojka koju je dosad javno iznio Librić je da tvrtka u 2014. očekuje promet od 180 milijuna eura. Izjavio je to pred tadašnji Web Summit u Dublinu.  U studenom je američki Forbes pisao da je startup, koji je izrastao u tržišnog lidera u Sjevernoj Americi, ima tri ponude za preuzimanje. Za hrvatske prilike najveće ikad: od 90 milijuna dolara, 120 milijuna te jednu stratešku, navodno, od jednog od najvećih kartičara.

 

Librić

Ulazak u Plug and Play za nas znači neizmjerne mogućnosti za veći rast na pametniji i brži način.

Librić je tad bio najskloniji trećoj opciji te je najavio da do kraja 2018. želi tržišnu vrijednost startupa podići do 500 milijuna dolara. Bouxtie će u narednih 12 tjedana proći kroz dva akceleracijska programa u Plug and Playu. U jednom će imati priliku surađivati s korporacijama iz trgovine, kao što su P&G, Henkel, Carrefour, MARS Inc, Panasonic i Sears; a u drugoj s financijašima iz Intuita, Credit Suissa, BNP Paribasa, Sberbanka i Deutsche Banka.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!