Mladi zagrebački inovatori Petar Jončić i Dinko Jakušić napravili su uređaj koji će poboljšati rad motora s unutarnjim izgaranjem, reducirati potrošnju goriva i uvelike poboljšati ekološke karakteristike automobila. Nakon saznanja da se radi o rješenju koje još nije otkriveno u svijetu, inovatori su pristupili patentnoj prijavi i osnivanju tvrtke.
Primjenom Genijatora krajnji korisnik kroz jedno rješenje dobiva višestruke prednosti. Vozilo postaje ekološki prihvatljivije, a time i povoljnije. Istovremeno, Genijator smanjuje troškove koji nastaju za vrijeme redovnog korištenja vozila kroz potrošnju goriva te učestalost servisa.Sustav u procesu rada prosječno troši od jedan do tri decilitra vode na 1000 kilometara. Voda mora biti destilirana ili izvorska. Cijena takvog, najmanjeg sustava odnosno osnovnog modela, kreće se oko 4000 kuna. Redovni servis mora biti unutar šest mjeseci ili 30.000 kilometara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.to je u stvari HHO booster, jednostavan uređaj koji se ugrađuje u automobil s namjerom da poboljša izgaranje postojećeg goriva u motoru (benzin ili dizel).
Uređaj radi na principu elektrolize vode pri čemu se stvara smjesa kisika O2 i vodika H2 poznata pod nazivom HHO. Struja za elektrolizu se uzima iz alternatora, odnosno akumulatora.
Količina proizvedene HHO smjese relativno je mala u odnosu na količinu goriva, ali izuzetno pospješuje potpuno izgaranje benzina ili dizela. Na taj način ostvaruju se uštede goriva od 20 do 60%. Zbog toga se uređaj naziva booster (pojačivač).
Zbog potpunog izgaranja goriva, značajno se smanjuje emisija štetnih ispušnih plinova i čestica. Svako vozilo s ugrađenim HHO uređajem prolazi EKO test na tehničkom pregledu. Zbog potpunog izgaranja goriva ne dolazi do stvaranja naslaga čađe i ugljikovih spojeva u cilindru i na klipu motora koji se ispiru u ulje. Iz tog razloga ulje dulje traje, a motor je puno čistiji, mirnije radi i manje se zagrijava. To, naravno, produljuje vijek trajanja motora.
Ubacivanjem HHO smjese u cilindar dolazi do promjene adijabatske korisnosti motora. Posljedica toga je da se povećava zakretni moment i snaga motora uz manji utrošak goriva. Zbog svega toga, troškovi održavanja motora se, također, smanjuju.
tehnologija-hho-generatora
Bravo dečki za sve nagrade i dosadašnje uspjehe, dokazali ste dežurnim trolovima i hejterima da ljudi bolje prolaze ako se bar malo educiraju. Vama sretno s patentom i projektom a trolovima i hejterima sretno sa samoedukacijom!
Svaka cast deckima na poduzetnosti, ali ovo nije nikakav novi izum i ne razumijem na koji nacin je uopce moguce patentirati uređaj koji je odavno izmisljen i patentiran. Jedino sto je moguce zastititi svoj trademark.
[emo_mrgud][emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]
http://www.24sata.hr/auto/hrvat-izumio-auto-na-vodu-kao-sto-je-predvidio-tesla-183501
http://kaportal.hr/marinko-spudic-inovator-cobra
http://www.bjelovar.info/index.php/aktualno/automobil_s_generatorom_na_vodu_serijska_proizvodnja_u_bjelovaru/
[emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]
Uključite se u raspravu