Bez nervoze oko dogovora za hakl

Luka Vranješ, Kristijan Kecerin i Nino Malbašić, autori aplikacije Teamy/Davor Višnjić/PIXSELL Luka Vranješ, Kristijan Kecerin i Nino Malbašić, autori aplikacije Teamy/Davor Višnjić/PIXSELL

Organizatoru igre aplikacija olakšava stvaranje termina, pozivanje prijatelja iz liste kontakata, a ukoliko je potrebno aplikacija će pronaći i nove igrače.

Kristijan Kecerin, Nino Malbašić i Luka Vranješ, trojica prijatelja još iz srednjoškolskih dana i studenti Računarstva na Fakultetu elektrotehnike i računarstva osmislili su aplikaciju Teamy koja rješava probleme dogovora oko rekreativnih sportskih aktivnosti.

Njihova ideja ušla je u finale studentskog natjecanja App Start Contest u organizaciji udruge e-student. Motivacija za prijavu im je osim natjecateljskog karaktera bila i ispitati i unaprijediti samu ideju, znanja i iskustva te dobiti korisne savjete od ljudi iz industrije. "Pratimo startup scenu kako hrvatsku tako i inozemnu tako da često razmišljamo o tome što bi korisnicima bilo korisno, kako riješiti neki problem i kako pokrenuti pravi projekt. Ova konkretna ideja pala nam je na pamet kad smo osjetili problem koji smo putem aplikacije pokušali riješiti. Od samih problema dogovaranja neke rekreativne sportske aktivnosti, potrošenog vremena na pronalazak igrača koji nedostaju do želje za igranjem nekih, ne tako popularnih, sportova za koje uopće ne poznajemo dovoljno ljudi s kojima bi taj sport zaigrali", pojasnili su Kristijan Kecerin, Nino Malbašić i Luka Vranješ svoju ideju.

Nakon razgovora s mentorima shvatili su da je već bilo aplikacija koje su pokušale riješiti taj problem te da i njihova ideja ide u sličnom smjeru i ako žele uspjeh moraju gledati inovativnije. Kako kažu, tada su se vratili na početak, i umjesto da krenu od rješenja, ovaj put su krenuli od korisnika i problema kojeg korisnik ima te preko toga došli do optimalnog rješenja. Uslijedili su tjedni i tjedni testiranja na korisnicima, iteracije dizajna i naposljetku implementacija.

Podrška mentora
"Imali smo odlične interakcije i dobili spasonosne savjete od raznih mentora i stručnjaka iz industrije. Ovom prilikom se možemo i zahvaliti  mentorima iz Fivea, Infobipa, Vibbya te Lean Startup Croatia", kažu Kecerin, Malbašić i Vranješ. Ideja ovog tima bila je izraditi platformu koja povezuje timove kojima nedostaju igrači s igračima koji tada žele igrati. Aplikacija je vrlo korisna kada organizirate neku rekreativnu sportsku aktivnost. Posebno ako se brinete oko organizacije unutar svoje grupe, jer ovaj tim 'organizatore' vidi kao ključnu osobu njihove aplikacije.

'Organizatoru' olakšavaju stvaranje termina, pozivanje prijatelja iz liste kontakata, a ukoliko je potrebno aplikacija se pobrine pronaći igrače koji vam nedostaju za termin rekreativne sportske aktivnosti koju organizirate. S druge strane, ako nemate vlastitu ekipu s kojom bi zaigrali neki sport ili se vašem timu ne igra kada vama odgovara, aplikacija će vam pomoći da se nekome priključite u igranju kada i gdje to vama odgovara.

"Jedinstveni smo na tržištu jer smo pronašli način da je aplikacija korisna svima od prvog trenutka korištenja, čak i kada još nitko od vaših prijatelja aplikaciju nema instaliranu. Također, aplikacija ima prednost nad dosadašnjim načinima dogovaranja jer rješava problem gomile nepotrebnog i nevažnog sadržaja unutar grupa za dogovaranje, a usmjerena je na osobu koja je najčešće u doticaju s ovim problemom tj. 'organizatorom'. Aplikacija 'organizatoru' efikasno rješava i onaj najčešći problem, gubljenje vremena na pronalazak igrača koji vam nedostaju ili još gore, otkazivanje sportske aktivnosti jer vam nedostaje igrača", objašnjavaju Kecerin, Malbašić i Vranješ. 

Uskoro na tržištu
Razrada ideje, 'user testing' i dizajn je zajedničko djelo cijelog tima, a za potrebe natjecanja  AppStartContest Luka i Kristijan bili su zaposleni izradom Android aplikacije, a Nino je radio na poslužiteljskoj strani i bazi podataka. Aplikacija je tipične klijent-poslužitelj arhitekture, relevantne podatke sprema u bazu podataka, bazirana je na lokaciji, tj. pretrage sportskih aktivnosti se obavljaju u krugu od mjesta gdje se nalazite. Kako kažu, projekt ide dalje, prva verzija Android aplikacije je u završnoj fazi, a prva verzija iOS aplikacija je u izradi.

Aplikacije za obje platforme planiraju objaviti u isto vrijeme.  "Nakon toga plan je slušati korisnike i testirati  sljedeće ključne komponente koje želimo dodati u aplikaciju. S poslovnog aspekta dugoročni cilj je implementirati platformu ciljanog reklamiranja uz segmentaciju korisnika", tvrde Kecerin, Malbašić i Vranješ. Za kraj ovaj inovativan studentski tim poručuje svima neka se prijavljuju na natjecanja jer jedino time mogu iskoristiti sve što im se nudi, pitati, biti znatiželjni i kroz razgovor i savjete mentora i stručnjaka iskristalizirati, a na kraju i realizirati svoje ideje.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve