Bellabeat u dva tjedna na Leafu utržio preko 20 milijuna kuna

Autor: Bernard Ivezić , 17. lipanj 2015. u 12:11
Foto: Facebook

Hrvatski pametni nakit Leaf u prva dva tjedna donio je startupu Bellabeatu 3,1 milijun dolara utrška, odnosno više od 20 milijuna kuna.

Hrvatski pametni nakit Leaf u prva dva tjedna donio je startupu Bellabeatu 3,1 milijun dolara utrška, odnosno više od 20 milijuna kuna. Sandro Mur, suosnivač Bellabeata kaže da su prodali 30 tisuća Leafova i da je potražnja tolika da su morali odgoditi već dogovorenu suradnju s online trgovcima.

"Zato će Amazon, Fancy i BestBuy početi prodavati Leaf tek od kraja idućeg tjedna, a i dalje je plan da krajem lipnja Leaf postane dostupan u fizičkim trgovinama", kaže Mur.

Dodaje da je marketing i poslovni razvoj Bellabeata u Hrvatskoj predao Andrea Andrassy.

"Andrea će biti zadužena za strategije rasta communitya unutar naše aplikacije te suradnju sa drugim kompanijama kao sto su MyFitnessPal, Fitbit, Glow itd", kaže Mur.

U SAD-u je Bellabeatov Leaf i prije službenog lansiranja stekao kultni status.

Predstavlja ga se kao ekskluzivni pametni nakit. Hrvatski startup je, kako bi to dodatno naglasio, objavio specijalno izdanje Leafa koje se radi od 7000 godina starih naplavnih panjeva iz Hrvatske, koji su tamne boje, i 14 karatnog zlata.

Bellabeat je privukao 6,5 milijuna dolara investicije, među inima od Jessica Albe.

Komentirajte prvi

New Report

Close