MOL Grupa pokreće novi program za privlačenje talenata UPPP „Priključi se! Ako se usudiš.“

Autor: Poslovni.hr , 01. listopad 2014. u 09:16
Foto: Mol

Natjecanje je organizirano u dva kruga, a studenti se na njega prijavljuju u tročlanim timovima.

UPPP je međunarodno natjecanje iz područja istraživanja i proizvodnje nafte i plina (I&P) za studente geološkog i naftnog inženjerstva s odabranih sveučilišta. Tri najuspješnija tima osvojit će ukupno 20.000 eura te će im se pružiti prilika da se priključe MOL Grupi i započnu karijeru u okviru programa UPPP Technical Placement. Registracija za UPPP online simulacijsku igru traje od 1. do 23. listopada 2014.

U Hrvatskoj je natjecanje otvoreno za studente Rudarsko-geološko-naftnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

 MOL Grupa, vodeća međunarodna kompanija u industriji nafte i plina sa sjedištem u Budimpešti, pokreće novi I&P (istraživanje i proizvodnja) program za privlačenje i razvoj talenata namijenjen studentima i diplomantima geološkog i naftnog inženjerstva. Studenti odabranih sveučilišta iz 14 zemalja, od Ujedinjenog Kraljevstva do središnje Europe i Bliskog istoka, mogu se prijaviti za sudjelovanje u UPPP online simulacijskoj igri od 1. do 23. listopada. Tri najuspješnija tima dobit će priliku pridružiti se MOL Grupi te započeti karijere kroz 18-mjesečni program UPPP Technical Placement i osvojiti ukupno 20.000 eura.

„Ponosni smo na naš novi program UPPP koji najuspješnijim talentima u struci nudi priliku da se pridruže istraživanju i proizvodnji nafte i plina unutar MOL Grupe. UPPP je osmišljen za studente koji su spremni za realne izazove i usude se pristupiti uzbudljivom natjecanju“, rekla je Zdravka Demeter Bubalo, potpredsjednica za ljudske resurse u MOL Grupi.

Natjecanje je organizirano u dva kruga, a studenti se na njega prijavljuju u tročlanim timovima. U prvom krugu sudionici u online simulacijskoj igri rješavaju virtualne industrijske i strateške izazove temeljene na stvarnim situacijama iz MOL Grupe. U drugom krugu natjecatelji će se suočiti uživo.

Više informacija o UPPP-u i drugim nagradnim programima za privlačenje talenata možete pronaći na službenim stranicama, na Facebook stranici , ovdje i na sljedećem linku

O natjecanju UPPP

UPPP natjecanje promiče MOL Grupu među studentima zainteresiranim za istraživanje i proizvodnju nafte i plina. Tijekom prve godine programa studenti odabranih sveučilišta imaju priliku prijaviti se na natjecanje. Prvo će se natjecati putem online platforme kroz rješavanje industrijskih i strateških zadataka stvorenih na temelju stvarnih studija slučaja i iskustava MOL Grupe iz Pakistana. Najuspješniji timovi natjecat će se u završnici koja će se odvijati uživo. Najbolji natjecatelji dobiti će priliku pridružiti se MOL Grupi, započeti karijeru u okviru novog programa UPPP Technical Placement i osvojiti nagradu od ukupno 20.000 eura. Studentima koji nisu na završnoj godini studija ponudit će se stipendije, stručne prakse i pripravništva tijekom ljeta.

O programu UPPP Technical Placement

UPPP Technical Placement je 18-mjesečni program razvoja za mlade stručnjake zainteresirane za istraživanje i proizvodnju nafte i plina. Program obuhvaća četiri područja (poslovni dio, tehnički dio, posjet sjedištu i stjecanje iskustva na terenu) koji objedinjuju stjecanje praktičnog iskustva i stručnog znanja. Glavni cilj programa je istodoban razvoj neophodnih poduzetničkih vještina i tehničke stručnosti. Program nudi iskustvo iz prve ruke na dvije ili više međunarodnih lokacija istraživanja i proizvodnje nafte i plina te posjet sjedištu MOL Grupe u Budimpešti.

O MOL Grupi

MOL Grupa je integrirana, nezavisna međunarodna naftna i plinska kompanija sa sjedištem u Budimpešti u Mađarskoj. Posluje u više od 40 zemalja i zapošljava gotovo 29.000 ljudi diljem svijeta. MOL Grupa ima više od 75 godina iskustva u istraživanju i eksploataciji ugljikovodika s trenutnom proizvodnjom u 8 zemalja i eksploatacijskim poljima u 13 zemalja. MOL Grupa upravlja s 4 rafinerije i 2 petrokemijske tvornice, pod integriranim lancem nabave, u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj te posjeduje mrežu od više od 1.700 benzinskih postaja u 11 zemalja

Komentari (2)
Pogledajte sve


INA-in rejting je loš skoro kao Konzumo-ov.
Ne znam nit ijednog normalnog i stručnog čovjeka, koji ako zna stanje u tim firmama, ima želju da se tamo zaposli.
Dno dna ljudskih odnosa unutar firmi a napreduje se prema rodbinskim i političkim vezama dok je sposobnost pojam na razini brzine svjetlosti-svi znaju da postoji ali nitko niej to u praksi vidio.

Funky, odlican post. Potpisujem 100%. Nazalost, i osobno sam spoznao kako se tamo “provode natjecaji”, a da ne idem dalje. Od ulaska do odlaska ovisis o “kumstvu”, za svaki korak, a kad podrske nestane, odlazis.

Tko je jaci, taj kvaci, a u ovom slucaju tko ima jacu stelu.

No kod nas je taj princip posvuda, u nekoj varijanti. Drzavna uprava je najgora.

INA-in rejting je loš skoro kao Konzumo-ov.
Ne znam nit ijednog normalnog i stručnog čovjeka, koji ako zna stanje u tim firmama, ima želju da se tamo zaposli.
Dno dna ljudskih odnosa unutar firmi a napreduje se prema rodbinskim i političkim vezama dok je sposobnost pojam na razini brzine svjetlosti-svi znaju da postoji ali nitko niej to u praksi vidio.

New Report

Close