NLP trening - Naučite vještine vrhunskih prodavača

Foto:Fotolia Foto:Fotolia

Saznajte što je potrebno da budete i vi uspješan prodavač koji će maksimizirati profit vaše tvrtke.

Info

Mjesto i vrijeme

ODRŽANO 7. srpnja 2016., s početkom u 9.00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6h/1

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

"Prodaja za 5! –Thinking outside the box" 7. srpnja 2016. 

 

Cilj radionice je usvajanje znanja, vještina i stavova koji vode do realizacije postavljenih prodajnih ciljeva i rezultata.

Koje su osobine uspješnog  prodavača? Vaš uspjeh ovisi u velikoj mjeri o vama. Što bolje razumijete kako funkcionirate to se vaš krug utjecaja više širi u poslovnom okruženju.

Na samom početku radionice ćete osvijestiti osobine  koje vi imate, te prepoznati osobine koje  je dobro dodatno razviti  kako biste bili još uspješniji u prodaji.

Što ljudi kupuju? Da bi se kupci odlučili upravo za vaš proizvod /uslugu potrebno je dobro prezentiranje. Zato ćemo vas naučiti:

  • Kako predstaviti proizvod / uslugu na način koji potiče interes potencijalnog kupca?
  • F.A.B – struktura –predstavljanja proizvoda & usluga.

Ključne vještine u prodaji koje je nužno koristiti da biste ostvarili prodaju:

  • Uspostavljanje odnosa sa kupcem
  • Uloga aktivnog slušanja u prodaji
  • Prepoznavanje ključnih kriterija i interesa kupca
  • Postavljanje pitanja za potpune i jasne odgovore
  • Jezik utjecaja u prodaji

Kako zaključiti prodaju? Prodajni proces ima početak i kraj. Zaključiti prodaju na način u kojem su sve uključene strane na dobitku vrhunac je uspješne prodaje. Naučiti ćemo tehnike zaključivanja prodaje i jezične obrasce koji nam u tome pomažu.

Feedback ( Povratna informacija) Negative povratne informacije dio su poslovanja.  Razumijevanje kako se nosite sa negativnom informacijom i znate li je uputiti na adekvatan način pridonosi uspjehu kako vas kao pojedinca tako i tvrtke  u kojoj radite.

  • Kako kritiku pretvoriti u priliku
  • Znate i primiti negativnu povratnu informaciju neosobno i zašto je to važno
  • Kako dati povratnu informaciju da bude prihvaćena
  • Upućivanje  povratne informacije kroz „ Feedback“ sandwich tehniku

Po završetku radionice ćete:

  1. Razumjeti svoje radne i motivacijske crte za rad u prodaji.
  2. Znati kako učinkovito predstaviti proizvod / uslugu.
  3. Znati kako prepoznati ključne kriterije i interese kupca.
  4. Osvijestiti važnost procesa zatvaranje prodaje.
  5. Razumjeti kako primiti i dati povratnu informaciju na adekvatan način.

Metoda rada:

Metoda rada prema principu Neuro Lingvistčkog  Programiranja u kojem su zastupljeni svi stilovi učenja odraslih. Predavanje  uz interaktivno uključivanje polaznika. Vježbe, igranje uloga, rad u malim grupa, analiza primjera iz prakse.

Broj polaznika:

Trening je predviđen za rad u malim grupama kako bi se osigurala kvalitetna interakcija sa svakim polaznikom. Namijenjen je svima koji rade u prodaji i teže izvrsnosti u poslovanju.

Mjesto i vrijeme održavanja treninga

7. srpnja 2016., s početkom u 9.00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6h/1

Trajanje treninga i satnica:

Trening je u trajanju od 9 sati do 17 sati sa uključenim pauzama. Jutranja pauza: 10:30 -10:45, Ručak: 12:30 -13.30, Popodnevna pauza:15:00-15:15

O predavaču:

Snježana Kupres – prodajni stručnjak, NLP trenerica, coach 

Planiranjem, pripremom i izvođenjem edukacija i radionica bavim se od 2009. započevši kao akreditirani trener expert Malaysia airlines akademije  u Kuala Lumpuru, Malezija.  Po završetku edukacije iz područja Neuro Lingvističkog Programiranja 2013. godine uz treninge iz  prodaje razvija portfelj treninga iz područja osobnog razvoja te podučavanja  Neuro Lingvističkog Programiranja. 23 godina rada u prodaji od čega 19 godina na izvršnim pozicijama. Kroz tvrtku Metanoia specijaliziranu za savjetovanje u poslovanju i edukacije www.metanoia.hr kreira i izvodi seminare, radionice i treninge iz područja prodaje i osobnog razvoja. Poslovni put posvetila je stalnom usavršavanju stručnih i socijalnih kompetencija te prenošenju znanja i iskustava kroz edukacije, predavanje, radionice.

Kolika je cijena kotizacije?

U slučaju rane prijave i uplate do 23. lipnja 2016. cijena kotizacije iznosi 1.000,00 + PDV.  Puna cijena kotizacije iznosi 1.450,00 kn + PDV.  U cijenu seminara su uključeni svi radni materijali potrebni za seminar.

Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 5. srpnja 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 6. srpnja 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Ovdje možete preuzeti poziv i PRIJAVNICU

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

ODRŽANO 7. srpnja 2016., s početkom u 9.00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6h/1

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr