Kako uspješno razgovarati i s najzahtjevnijim sugovornikom?

Fotolia Fotolia

Nitko nas tijekom formalnog obrazovanja ne uči kako učinkovito komunicirati, a još manje zbog čega dolazi do nerazumijevanja i kako doskočiti takvim situacijama.

Info

Mjesto i vrijeme

utorak, 15. rujna 2015., Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

  • Zašto (tako lako) dolazi do nerazumijevanja u komunikaciji s drugima?
  • Zbog čega se ponekad čini kao da razgovaramo potpuno drugim jezikom?
  • Kako biti onaj koji zna kako ostvariti pozitivan utjecaj i potaknuti druge na konstruktivnu komunikaciju? 

Ljudi su društvena bića i, kao takvi, svi težimo biti prihvaćeni i cijenjeni u okolini u kojoj djelujemo. Sukladno tome, za očekivati je da ćemo se jako truditi kako bismo ostvarili kvalitetne i ispunjavajuće odnose, bilo da je riječ o poslovnom ili privatnom kontekstu. Međutim, svakodnevan život nas često pokušava uvjeriti u suprotno.

Ponekad nailazimo na sugovornike do kojih, uz sav svoj trud, ne možemo doprijeti i komunikacija se čini nemogućom. Još češće se događaju situacije gdje sa suradnicima, s kojima nam je isprva izgledalo da ćemo bez problema surađivati, odjednom dođe do nerazumijevanja, čak i međusobnih tenzija i negativnih emocija što, ukoliko potraje, može dovesti do udaljavanja i sve teže komunikacije. A nerijetko nam se i samima događa da reagiramo kako ne bismo htjeli ili jednostavno ne znamo kako na pravi način ostvariti željeni utjecaj. Istovremeno, svjesni smo da je dobra komunikacija s okolinom preduvjet ne samo postizanja (poslovnog) uspjeha, već i osobnog zadovoljstva.

Nažalost, iako komuniciramo cijeli život, nitko nas tijekom formalnog obrazovanja ne uči kako učinkovito komunicirati, a još manje zbog čega dolazi do nerazumijevanja i kako doskočiti takvim situacijama. Kako bismo razumjeli sve zamke u koje smo skloni upadati i kako bi imali pravi uvid u način kako emocije utječu na (ne)uspješnost komunikacije, potrebno je okrenuti se spoznajama iz psihologije, neuroznanosti i psiholingvistike. Tek kad upoznamo sebe i način na koji ljudski mozak funcionira, možemo na pravi način razumjeti i znati primijeniti sve tehnike uspješnog komuniciranja.

Stoga, ukoliko želite...

  • razumjeti zašto, kako i kada dolazi do nerazumijevanja u komunikaciji;
  • saznati zbog čega ponekad, uz sav trud, jednostavno ne uspijevamo ostvariti kontakt s nekim sugovornicima;
  • naučiti prepoznati «jezik» drugih i prilagoditi im svoj stil komunikacije s ciljem izgradnje suradnje;
  • usvojiti tehnike uspješne komunikacije koje omogućuju stvaranje konstruktivnih i kvalitetnih odnosa, i s najzahtjevnijim sugovornicima;

pridružite nam se na prvoj radionici iz ciklusa NLP kao temelj izvrsnosti u poslovanju i otkrijte tajne uspješne komunikacije!

Neuro-lingvističko programiranje kao disciplina nudi znanja koja omogućuju razumijevanje ljudskog ponašanja te vrlo konkretne i lako usvojive tehnike koje provjereno dovode do uspjeha u međuljudskim odnosima. Budite i vi osoba koja svojim znanjima i vještinama ostvaruje pozitivan utjecaj i s lakoćom, u suradnji s drugima, postiže željene ciljeve.

 

Ciljevi seminara

Polaznici će na ovom treningu naučiti sljedeće:

  • komunicirati odgovarajućim stilom da bi se ostvarili ciljevi
  • bolje razumjeti druge te prepoznati što ih motivira kako bi tome prilagodili svoj pristup
  • upravljati svojom neverbalnom komunikacijom s ciljem izgradnje uvjerljivog stava
  • pravim pitanjima prepoznati potrebe i vrijednosti sugovornika te potaknuti konstruktivnu komunikaciju
  • kako da, a kako ne komunicirati s “teškim” ljudima
  • biti utjecajan i uvjerljiv sugovornik

Teme treninga

  • Ključne pretpostavke uspješne komunikacije
  • Kada i zbog čega dolazi do nerazumijevanja i gubitka utjecaja u komunikaciji
  • NLP komunikacijski model – temelj razumijevanja (ne)uspješne komunikacije
  • Emocije i njihov utjecaj na kvalitetu komunikacije
  • Razlozi zbog kojih ljudi postaju agresivni ili pasivni
  • Kako upravljati vlastitim emocijama u komunikaciji, te kako pomoći drugima da (p)ostanu konstruktivni
  • Ključni elementi stvaranja uvjerljivosti i utjecajnosti u komunikaciji
  • Komunikacijski alati: njihovo razumijevanje i primjena
    • Neverbalna komunikacija i stav kao komunikacijski alat
    • Uspostavljanje odnosa i usklađivanje s drugom stranom (stvaranje rapora)
    • Kako koristiti tehnike aktivnog slušanja u svrhu stvaranja utjecaja
    • Hijerarhija pojmova kao ključna komunikacijska tehnika
  • Utjecaj riječima:
    • Kako uspješnom meta-komunikacijom (metodom setiranja) potaknuti otvoren i konstruktivan stav sugovornika
    • Primjena YES-SET tehnike - kako u situacijama napetosti i povišenih tenzija smanjiti otpor sugovornika i kreirati atmosferu suradnje
    • Vještina postavljanja ciljanih i konstruktivnih pitanja (tzv.meta-pitanja) u svrhu dolaska do pravih uzroka problema i utvrđivanja potreba druge strane, kako bi se razgovor usmjerio u konstruktivan ton

 

Kome je seminar namijenjen?

  • Svima kojima je stalo da ih drugi čuju i ispravno razumiju
  • Osobama na rukovoditeljskim pozicijama
  • Svima koji u svakodnevnom poslu dolaze u kontakt s ljudima

 

Metode rada

  • Interaktivno predavanje
  • Vježbe
  • Igranje uloga (rad s kolegama različitih osobnosti)
  • Individualni i grupni rad
  • Primjena testova i analiza rezultata uz odgovarajuću diskusiju
  • Diskusija
  • Razmjena znanja i iskustva

 

Životopis trenera

Martina Trboglav - profesorica psihologije, certificirani NLP trener, HNLP trener i NLP coach te certificirani hipnoterapeut. Viši konzultant je u Ramiru, jednoj od vodećih hrvatkih tvrtki u području organizacijskog razvoja i razvoja ljudskih potencijala, te voditelj i glavni trener Ramiro Leadership NLP Academy.
Kreirala je i provela veliki broj projekata koji uključuju procjenu te daljnji razvoj i usavršavanje djelatnika i rukovoditelja. Kao menadžment konzultant je radila na identifikaciji uzroka nedovoljne uspješnosti organizacija te utvrđivanju i konkretnoj implementaciji koraka potrebnih za unaprjeđenje poslovanja. U ulozi predavača i trenera provodila je seminare otvorenog tipa i in-house radionice u mnogim organizacijama te uspješno radila kao facilitator i voditelj radionica za jačanje timova (team-building). Radi te se neprestano razvija kao coach i medijator. 

Preuzmite program, poziv i prijavnicu u PDF formatu.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 1250,00 kn + PDV. U slučaju rane prijave i uplate do 1.rujna cijena kotizacije iznosi 1000 kn+pdv. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 12. rujna 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 13. rujna 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentari (1)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

utorak, 15. rujna 2015., Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr