TURIZAM - Izvrsnost usluge i zahtjevni gosti 4.7.2018.

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Info

Mjesto i vrijeme

Datum održavanja: 4.7.2018.

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 060, +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0008, +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Rad u turizmu često znači puno uloženog truda, energije i radnih sati. Kroz rad u turističkoj djelatnosti susrećemo se s brojnim izazovima. Da bismo ih uspješno savladali potrebna su nam stručna znanja. No, to više nije dovoljno. Ključ uspjeha je često u osobnom stavu zaposlenika te umijeću ophođenja s gostima.

Kroz seminar polaznici će:

  • Osvijestiti kako osobni stav utječe na rad i odnose s gostima
  • Biti upoznati s tipovima gostiju i njihovim tipičnim ponašanjima
  • Dobiti razumijevanje kako prepoznati očekivanja gosta i kako ih komunicirati
  • Dobiti uvid u šest koraka kako rješavati prigovore
  • Osvijestiti nužnost razvoja kvalitete usluge
  • Biti potaknuti pružati još višu razinu usluge

Teme:

1. Odnosi s gostom

Utjecaj osobnog stava na odnos s gostom
Gost je na prvom mjestu - što to točno znači
Kako u kratkom vremenu razviti odnos razumijevanja i povjerenja s gostom

2.Psihologija i ponašanje gosta

Različiti gosti različita ponašanja - šest tipova gostiju i njihova tipična ponašanja
Kako prepoznati očekivanja gosta i zašto je to važno
Kako potaknuti gosta na odluku i ubrzati interakciju pomoću postavljanja pitanja

3.Prigovori

Šest koraka za uspješno rješavanje prigovora
Zašto su prigovori važni i kako ih možemo koristiti za unapređenje usluge

4.Kvaliteta pružene usluge

Glavni preduvjeti kvalitetne usluge: stavovi, stručna znanja, vještine ophođenja s gostima
Razlika između kvalitetne i izvrsne usluge
Kako pratiti razinu usluge i zašto težiti što višoj kvaliteti usluge

Kome je seminar namijenjen? Seminar je namijenjen hotelskim i ostalim turističkim zaposlenicima koji svakodnevno komuniciraju s gostima, a žele naučiti i poboljšati svoju vještinu komunikacije s najtežim sugovornicima.

Naziv seminara: "Izvrsnost usluge u turizmu" 

Datum održavanja:  4.7.2018.

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 9.00 do 16:00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list - Poslovni dnevnik)

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1450 kn  + PDV.

Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 20.6.2018. iznosi 1.000 kn + PDV.  

U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 3.7.2018. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.

O predavačici: Snježana Kupres – prodajni stručnjak, NLP trenerica, coach. Ima 23 godina rada u prodaji od čega 19 godina na izvršnim pozicijama te posjeduje bogato internacionalno iskustvo. Planiranjem, pripremom i izvođenjem edukacija i radionica bavim se od 2009. započevši kao akreditirani trener expert Malaysia airlines akademije u području prodaje, pregovaranja i vođenja timova. Po završetku edukacije iz područja Neuro Lingvističkog Programiranja 2013. godine uz treninge iz prodaje razvija portfelj treninga iz područja osobnog razvoja te podučavanja Neuro Lingvističkog Programiranja.  Kreira i izvodi seminare, radionice i treninge iz područja prodaje i osobnog razvoja. Poslovni put posvetila je stalnom usavršavanju stručnih i socijalnih kompetencija te prenošenju znanja i iskustava kroz edukacije, predavanje, radionice.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Prijava za seminar

Fizička osoba
Pravna osoba
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

Datum održavanja: 4.7.2018.

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 060, +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0008, +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr