TURIZAM - Izvrsnost usluge i zahtjevni gosti 16.10.2018.

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Info

Mjesto i vrijeme

Datum održavanja: 16.10.2018.

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 060, +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0008, +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Rad u turizmu često znači puno uloženog truda, energije i radnih sati. Kroz rad u turističkoj djelatnosti susrećemo se s brojnim izazovima. Da bismo ih uspješno savladali potrebna su nam stručna znanja. No, to više nije dovoljno. Ključ uspjeha je često u osobnom stavu zaposlenika te umijeću ophođenja s gostima.

Kroz seminar polaznici će:

  • Osvijestiti kako osobni stav utječe na rad i odnose s gostima
  • Biti upoznati s tipovima gostiju i njihovim tipičnim ponašanjima
  • Dobiti razumijevanje kako prepoznati očekivanja gosta i kako ih komunicirati
  • Dobiti uvid u šest koraka kako rješavati prigovore
  • Osvijestiti nužnost razvoja kvalitete usluge
  • Biti potaknuti pružati još višu razinu usluge

Teme:

1. Odnosi s gostom

Utjecaj osobnog stava na odnos s gostom
Gost je na prvom mjestu - što to točno znači
Kako u kratkom vremenu razviti odnos razumijevanja i povjerenja s gostom

2.Psihologija i ponašanje gosta

Različiti gosti različita ponašanja - šest tipova gostiju i njihova tipična ponašanja
Kako prepoznati očekivanja gosta i zašto je to važno
Kako potaknuti gosta na odluku i ubrzati interakciju pomoću postavljanja pitanja

3.Prigovori

Šest koraka za uspješno rješavanje prigovora
Zašto su prigovori važni i kako ih možemo koristiti za unapređenje usluge

4.Kvaliteta pružene usluge

Glavni preduvjeti kvalitetne usluge: stavovi, stručna znanja, vještine ophođenja s gostima
Razlika između kvalitetne i izvrsne usluge
Kako pratiti razinu usluge i zašto težiti što višoj kvaliteti usluge

Kome je seminar namijenjen? Seminar je namijenjen hotelskim i ostalim turističkim zaposlenicima koji svakodnevno komuniciraju s gostima, a žele naučiti i poboljšati svoju vještinu komunikacije s najtežim sugovornicima.

Naziv seminara: "Izvrsnost usluge u turizmu" 

Datum održavanja:  16.10.2018.

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 9.00 do 16:00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list - Poslovni dnevnik)

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1450 kn  + PDV.

Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 26.9.2018. iznosi 1.000 kn + PDV.  

U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 15.10.2018. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.

O predavačici: Snježana Kupres – prodajni stručnjak, NLP trenerica, coach. Ima 23 godina rada u prodaji od čega 19 godina na izvršnim pozicijama te posjeduje bogato internacionalno iskustvo. Planiranjem, pripremom i izvođenjem edukacija i radionica bavim se od 2009. započevši kao akreditirani trener expert Malaysia airlines akademije u području prodaje, pregovaranja i vođenja timova. Po završetku edukacije iz područja Neuro Lingvističkog Programiranja 2013. godine uz treninge iz prodaje razvija portfelj treninga iz područja osobnog razvoja te podučavanja Neuro Lingvističkog Programiranja.  Kreira i izvodi seminare, radionice i treninge iz područja prodaje i osobnog razvoja. Poslovni put posvetila je stalnom usavršavanju stručnih i socijalnih kompetencija te prenošenju znanja i iskustava kroz edukacije, predavanje, radionice.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.

 

Prijava za seminar

Fizička osoba
Pravna osoba
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

Datum održavanja: 16.10.2018.

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 060, +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0008, +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr