Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Priznanje su naši kupci koji nam se uvijek vraćaju’

Autor: Tomislav Hrastovčak
15. studeni 2013. u 17:12
Podijeli članak —
Thinkstock

Predstavljamo polufinaliste Poslovanja na kvadrat: Saznajte više o tvrtki Mihoković d.o.o.

Deset polufinalista projekta Poslovanje na kvadrat obavilo je razgovore s našim savjetnicima Goranom Blagusom i Filipom Jelićem, a u tijeku je izbor četiri kandidata koji će ući u samo finale. Narednih dana u seriji članaka ćemo ukratko predstaviti svakog pojedinog polufinalista.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Danas predstavljamo tvrtku Mihoković d.o.o iz Zagreba, koja se bavi proizvodnjom metalne galanterije.

Deset polufinalista projekta Poslovanje na kvadrat obavilo je razgovore s našim savjetnicima Goranom Blagusom i Filipom Jelićem, a u tijeku je izbor četiri kandidata koji će ući u samo finale. Narednih dana u seriji članaka ćemo ukratko predstaviti svakog pojedinog polufinalista.

Danas predstavljamo tvrtku Mihoković d.o.o iz Zagreba, koja se bavi proizvodnjom metalne galanterije.

"Mihoković d.o.o. je mala proizvodna obiteljska tvrtka koju više od 20 godina iskustva čini liderom u proizvodnji visokokvalitetnih metalnih proizvoda na hrvatskom tržištu: metalni zidni sistemi polica, skladišno arhivski regali i police, spojni okovi za drvene konstrukcije, metalni stalci i konstrukcije za uređenje interijera, kao i usluge plastifikacije metala, CNC savijanja i rezanja lima te obrade metala. Tvrtka je, također, dugogodišnji partner u proizvodnji energetskih transformatora koji zahtijevaju veliku preciznost u proizvodnom procesu", opisuje nam Marina Mihoković, koja je u tvrtki zadužena za marketing i prodaju.

"Najveći uspjeh u poslovanju je što smo ovih godina stekli prepoznatljivost u našoj grani djelatnosti, Imamo imidž stabilne tvrtke, poželjne za ugovaranje dugogodišnjih poslovnih projekata. Priznanje su naši kupci koji nam se uvijek vraćaju", dodaje Mihoković.

Otkrila nam je i svoje dojmove nakon susreta s Blagusom i Jelićem. "Zanimljivo je koliko ljudi koji nisu dobro upoznati sa kompletnom tvrtkom, načinom poslovanja i asortimanom, u vrlo kratkom roku mogu ukazati na propuste i dati savjete za poboljšanje. To je ostavilo najveći dojam na mene i zaključak da ponekad stvari treba pogledati sa distance kako bismo dobili realniju sliku o poslovanju, ali i o sebi", zaključuje.

Autor: Tomislav Hrastovčak
15. studeni 2013. u 17:12
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close