Poslovanje na kvadrat: Predstavljamo Biogas Energo

Autor: Poslovni.hr , 07. prosinac 2012. u 15:44
Ilustracija / Thinkstock

Prijave za natječaj ‘Poslovanje na kvadrat’ su završile, a mi vam predstavljamo deset kandidata koji su ušli u finale.

Prijave za natječaj 'Poslovanje na kvadrat' su završile, a mi vam predstavljamo deset kandidata koji su ušli u finale. Svakom kandidatu postavili smo set pitanja kako bi se bolje upoznali s njima, njihovom poslovanjem, ciljevima i planovima. Počinjemo s tvrtkom Biogas Energo.

Biogas Energo d.o.o.         
Direktor: Pavle Pavkovic 

Kojom djelatnošću se bavite i navedite do tri najvažnija proizvoda koja prodajete.

Bavimo se razvojem, gradnjom i upravljanje bioplinskih energana u regiji. Tvrtka trenutno planira gradnju većeg broja elektrana u regiji s time da u pravilu već sada u svakoj zemlji imamo projekt koji ima potrebne dozvole za gradnju i očekuje se početak gradnje na proljeće. Najvažniji proizvodi su: struja, toplina, eko-gnojivo.

Koliko godina poslujete

Jednu.

Koji vam je najvažniji poslovni cilj koji želite postići

Ostvariti projektom zacrtani plan.

Koji vam je drugi najvažniji poslovni cilj koji želite postići

Pokazati da je moguće poslovati u regiji.

Koji vam je treći najvažniji poslovni cilj koji želite postići

Profit.

Koji vam je trenutno najveći poslovni problem?

Organiziranje.

Koji vam je drugi trenutno najveći poslovni problem?

Planiranje.

Koji vam je treći trenutno najveći poslovni problem?

Upravljanje.

Za koliko biste realno htjeli uvećati prihode u 2013. godini u odnosu na 2012.?

Oko 1,5 milijuna eura.

Tko su vaši kupci i koje je ciljano tržište?

Struja (HEP-u i sličnima na ugovore od 12-15 godina), toplina (lokalnim potrošačima) eko-gnojivo (plan je pakiranje i prodaja u vrećama trgovačkim lancima, poljoapotekama i sl).

Koje prodajne kanale koristite?

Direktan pristup potencijalnim partnerima.

Opišite konkurenciju.

Konkurencije zapravo i nema.

Kako ocjenjujete tržišna kretanja u segmentu u kojem poslujete?

Smatram da je najveći problem birokracija, međutim tržište se nakon dugo vremena i probudilo, te smatram da su OIE jedan od segmenata koji moze samo rasti.

Po čemu ste drugačiji od konkurencije, tj. zašto mislite da Vaši kupci kupuju / bi trebali kupovati od Vas?

Kod nas nije pitanje konkurencije i kupaca, kod nas je veči problem dobavljači sirovina. ako pitanje preformuliramo prema njima, smatram da smo jedni od rijetkih koji pokušavaju sve strane držati zadovoljne. te im pružamo puno više mogućnosti, pomoći a i prihoda nego drugi.

Koji je razlog zbog kojeg se prijavljujete na ovaj natječaj?


S obzirom na godine, povjerenje koje sam dobio od partnera smatram čak i malo prevelikim. Smatram da za ovaj tip projekata i uspjeh cijelog projekta, nema dovoljno čak ne možda znanja nego sigurnosti u svoje znanje.

Koja su vaša očekivanja od sudjelovanja u ovom natječaju?

Bolje planiranje, upravljanje i organiziranje.

Komentirajte prvi

New Report

Close