Poslovanje na kvadrat: Pčelarstvo Daruvar

Autor: Poslovni.hr , 11. prosinac 2012. u 16:55
Foto: www.pcelarstvo-daruvar.hr

Prijave za natječaj ‘Poslovanje na kvadrat’ su završile, a mi vam predstavljamo deset kandidata koji su ušli u finale. Predstavljamo tvrtku Pčelarstvo Daruvar d.o.o.

Prijave za natječaj 'Poslovanje na kvadrat' su završile, a mi vam predstavljamo deset kandidata koji su ušli u finale. Svakom kandidatu, odnosno vlasniku, direktoru i sl. postavili smo set pitanja kako bi se bolje upoznali s njima, njihovom poslovanjem, ciljevima i planovima. Upoznajte  tvrtku Pčelarstvo Daruvar d.o.o.

Pčelarstvo Daruvar d.o.o., Daruvar
http://www.pcelarstvo-daruvar.hr
Direktorica: Milena Kelemin

Kojom djelatnošću se bavite i navedite do tri najvažnija proizvoda koja prodajete.

Proizvodnja i prerada meda, izrada suvenira na bazi istih,proizvodnja drvene ambalaže, ukrasnih kutija, suvenira…

Koliko godina poslujete?

18

Koji vam je najvažniji poslovni cilj koji želite postići?

Da naši proizvodi budu prepoznatljivi.

Koji vam je drugi najvažniji poslovni cilj koji želite postići?

Pronaći poslovnog partnera izvan granica Hrvatske.

Koji vam je treći najvažniji poslovni cilj koji želite postići?

Da prodaja proizvoda ide u pozitivnom smjeru i da imamo što više novih kupaca.

Koji vam je trenutno najveći poslovni problem?

Naplata.

Koji vam je drugi trenutno najveći poslovni problem?

Naplata, knjigovodstvo.

Koji vam je treći trenutno najveći poslovni problem?

Naplata.

Koliki su vam bili prihodi 2010. godine?

4.729,237,00 kn

Koliki su vam bili prihodi 2011. godine?

5.390,848,00.

Koliki prihod procjenjujete ostvariti u 2012.?

Malo više od lani.

Za koliko biste realno htjeli uvećati prihode u 2013. godini u odnosu na 2012.?

20 posto.

Tko su vaši kupci i koje je ciljano tržište?

Trgovački lanci, suvenirnice, sezonske trgovine  Ciljano tržište, trenuto domaći kupci i turisti, a u planu je i izlazak na strano tržište.

Koje prodajne kanale koristite?

Trgovački lanci, vlastita maloprodaja, suvenirnice, sezonske trgovine.

Opišite konkurenciju.

Smatramo da nemamo konkurenciju jer su naši proizvodi zaštićeni (stalci u koje pakiramo med sa suhim voćem), svaki dobar proizvod ne treba se bojati konkurencije.

Kako ocjenjujete tržišna kretanja u segmentu u kojem poslujete?

Dobro.

Po čemu ste drugačiji od konkurencije, tj. zašto mislite da vaši kupci kupuju / bi trebali kupovati od vas?

Jer godinama nam je kupac na prvom mjestu, kvaliteta proizvoda i njegova inovativnost.

Koji je razlog zbog kojeg se prijavljujete na ovaj natječaj?

Da proširimo znanje.

Koja su vaša očekivanja od sudjelovanja u ovom natječaju?

Da budemo vodeći u segmentu proizvodnje suvenira.

Komentirajte prvi

New Report

Close