Otvara butik u centru Züricha, širi se na SAD, Rusiju i Australiju

Ove godine iza Aleksandre je deset ready-to-wear i deset svečanih mini kolekcija/Ivan Pavliš Ove godine iza Aleksandre je deset ready-to-wear i deset svečanih mini kolekcija/Ivan Pavliš

Ovo je četvrta trgovina, nakon Zagreba, Splita i Stuttgarta, a ima i web shop iz kojeg se kupljeno šalje u sve zemlje Europe i Ameriku.

Modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović uskoro otvara trgovinu u Švicarskoj, lociranu u strogom centru Züricha.

Uz onu u Stuttgartu u Njemačkoj, prisutna je i u nizu manjih inozemnih koncept butika, a planira osvojiti i daleka tržišta. 

"Iza mene je mnoštvo evenata i suradnji s agencijama u Zürichi, ali i odrađenih editorijala za švicarske i njemačke modne časopise. Dogodilo se to da su stvari sada sazrele i posložile se, zadovoljna sam kako smo se tim i ja pripremili za ovaj projekt i lijepo je kada sve ide svojim tokom. Prostor je malen, svega četrdesetak kvadrata, ali se nalazi između trgovina Dolce&Gabbana i Louboutin, što mu daje dozu ekskluzivnosti i luksuza. Investicija je gotovo jednaka onoj kada sam otvarala trgovine u Zagrebu i Splitu, između 700 tisuća i milijun kuna", otkrila nam je Dojčinović. 

Čvrsti temelji rasta
Kako tvrdi, nisu još dovoljno narasli da se mogu pohvaliti s velikim i jakim tržištima, no u planu im je osvajanje američkog, a krajem godine potpisat će i ugovore za ulazak na rusko i australsko tržište. 

"Naša trgovina u Stuttgartu također bilježi lijepe rezultate, a web shop je koncipiran tako da kupljenu robu šaljemo u gotovo sve europske zemlje i SAD. U Hrvatskoj ostvarujemo oko 7,5-8 milijuna kuna, inozemstvo nosi oko 2,5-3 milijuna prihoda, s tim da inozemstvo stoji na oko 30 posto prodanih komada. Još uvijek smo maleni brend, ali temelji rasta su čvrsti i dobro posloženi", pohvalila se Dojčinović.

Dizajernica nam govori kako su u deset mjeseci izbacili deset ready-to-wear i svečanih mini kolekcija te imali reviju u Tehničkom muzeju Nikola Tesla u Zagrebu, na kojoj su ugostili hrvatske znanstvenike svjetskoga glasa. Ova kreatorica je i prva Hrvatica sudionica svjetskog natjecanja Veuve Clicquot i jedina žena s dvije nominacije za EY poduzetnika godine. 

Tim od 30-ak žena
Njen modni studio ima 28 radnica, a napominje da proizvodnju ne namjerava širiti. 

"Počela sam sa samo jednom šivačicom, a danas nas je tridesetak i sve smo žene. Proizvodnja je izuzetno zahtjevna, a tekstilna proizvodnja je nešto čime se, govorim o Hrvatskoj, baviš isključivo ako to beskrajno voliš. Moj put od skromnih početaka do današnjih rezultata nije bio jednostavan, ali je bio jedini mogući za mene. Prave brojke s obzirom na uloženo vrijeme, znanje i energiju cijelog tima još nismo dosegli i čeka nas ozbiljniji rast kroz naredne dvije godine", zaključuje Dojčinović. 

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!