Da je kulinarstvo itekako ‘in’ ne dokazuje samo stalni porast kulinarskih showova, emisija i knjiga, već i uspon brendova koji svoj uspjeh vežu upravo za gastronomiju i njezinu popularizaciju. Sol i papar, Lonci&Poklopci i Metalac primjeri su tvrtki koje uspješno osvajaju srca kupaca pa tako i ovo tržište u usponu. Augusta Fabijanić tvrtku Sol i papar vodi od 2008. kada je otvorila prvu trgovinu u Vlaškoj 78 u Zagrebu, a od kraja 2015. ima i još jedno prodajno mjesto u Varšavskoj 4 u kojem je u partnerstvu s Dubravkom Zglavnik Horvat.
Godinama je radila u poslovima s hranom, od pozicije direktorice marketinga Hipp dječje hrane i Schneekoppea do časopisa Iće&piće, stoga je trgovina s posuđem bila logičan korak. Prva trgovina Sol i papar je više okrenuta kuhinji i pripremi hrane te profesionalcima kojima nude i kuharsku odjeću te najveći izbor noževa, a na novoj lokaciji se nude i prestižni brendovi u porculanu poput Rosenthala, Pip Amsterdam, Cookplay te nove manje francuske kompanije Cookut, kuhinjske krpe, Electrolux male kućanske aparate i kuharice. Jedinstveno posuđe je i ono Promo-metala, jednog od 14 poduzeća kompanije Metalac, koja ima pet tvornica u Gornjem Milanovcu i trgovačka poduzeća u Srbiji i inozemstvu. Promo-metal kao i ostale tvrtke Metalca, bavi se plasmanom Metalčevih proizvoda, prvenstveno posuđa po kome je Metalac jedan od najpoznatijih proizvođača u Europi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu