‘Dobre ideje ne daju rezultat bez djelovanja’

Autor: Tomislav Hrastovčak , 31. siječanj 2014. u 16:27
Foto: Video screenshot / Neuralab

Vlasnik Bugigrafa kaže kako je nakon sastanka s Blagusom imao prilike primijeniti neke od prodajnih koreografija koje mu je stručnjak bio prethodno savjetovao.

U sklopu projekta 'Poslovanje na kvadrat', business coach Goran Blagus i financijski stručnjak Filip Jelić redovito surađuju tvrtkom-kandidatom Bugigraf, odnosno njenim vlasnikom Tomislavom Bugarinom

Zagrebački Bugigraf, podsjetimo, bavi se izradom svadbenih čestitki i pozivnica te brojnih drugih proizvoda od specijalnih kartona. Poslovanje tvrtke sastoji se od tri segmenta: vlastite proizvodnje, prodaje tuđih proizvoda te veleprodaje.

Pri prvom posjetu stručnjaka bio je utvrđen ključni problem u poslovanju Bugigrafa – previše zaliha na skladištu. Vlasnik tvrtke tvrdi kako se odonda krenulo u akciju rješavanja skladišta, ali rezultata ima u smanjenom obliku zbog novogodišnjih praznika te odlazaka na skijanje. "Prave rezultate očekujemo tek nakon sajmova vjenčanja koji su se zaredali. Rezultati i odaziv ljudi na naš asortiman robe za vjenčanja su fantastični, cijene su odlične, tako da načeti problem rješavamo u sljedeća dva do tri mjeseca. Za sada smo zadovoljni rasprodajom s obzirom na blagdane koji su iza nas", kazao nam je Tomislav Bugarin.

 

Tomislav Bugarin, Bugigraf

U razgovoru s Blagusom naučio sam vrijednost marketinga pa tako i nastupa na društvenim mrežama

Vlasnik Bugigrafa otkriva i kako se radi na nekim novim proizvodima. "Upravo radimo na projektu šaljivih pozivnica, primjerice u obliku karata za Belu ili igre Čovječe ne ljuti te šaljivih likova mladenaca i oblika same pozivnice, poput npr. sladoleda. Sljedeći projekt je na dizajnu kutije za ružu koja će plijeniti kako oblikom tako i vrstom papira te jednim novim načinom otvaranja. Projekt skore budućnosti je i izrada serije pozivnica za rođendane, godišnjice, iskrene sućuti te njihova distribucija", kaže Bugarin.

Međutim, to nisu jedine novosti koje su se u tvrtki dogodile od početka projekta, pa se Bugarin među ostalim posvetio radu na marketingu i promociji putem društvenih mreža. "U razgovoru s gospodinom Blagusom naučio sam vrijednost marketinga pa tako i nastupa na društvenim mrežama. Temelji su postavljeni kako na Faceboku tako i na web stranici i sada je pitanje vremena da se proširi sama zajednica, ali komunikacija je polako krenula", ističe vlasnik tvrtke.

Među ostalim kaže kako je nakon sastanka s Blagusom imao prilike primijeniti neke od prodajnih koreografija koje mu je stručnjak bio prethodno savjetovao. "Moram se puno zahvaliti za podijeljeno znanje jer zaista pomaže u prodaji te povećava njene izglede", tvrdi Bugarin.

Blagus je pak malo oštriji u svom viđenju rada s Bugigrafom te smatra da se još uvijek napreduje malim koracima. "Moglo bi to ići još brže i jače", komentira business coach, koji također tvrdi kako Bugarinu nedostaje fokusa u poslovanju. "Previše je 'rastrgan' na različite aktivnosti. Dosta je osobnih izazova i dvojbi", kaže Blagus, zaključivši kako dobre ideje ne mogu dati rezultate bez djelovanja.

Komentirajte prvi

New Report

Close