U Zagrebu skladište, prže i distribuiraju: Craft kavom s Kostarike kreću prema hotelima, pripremaju i liniju kozmetike

Autor: Marta Duić , 04. veljača 2020. u 12:10
Lively Roasters kava nudi se u 50-ak kafića, a najviše ih je u Zagrebu

Dobili su 10% više partnera, bilježe i rast prihoda, zadnja investicija im je brend Gesha, prirodna kozmetika s raznim varijacijama kave.

Tvrtka Lively Roasters na domaćem se tržištu pojavila prije pet godina kao prvi profesionalni proizvođač i dobavljač specijalitetnih kava i od tad kontinuirano investiraju u razvoj, inovacije i znanja.

U Zagrebu skladište, prže i distribuiraju kavu, u kratkom vremenu prepoznati su kao nacionalni specialty coffee brend, a nedavno su asortiman proširili čajevima. Trenutačno rade na tome da se njihova kava nađe u ponudi domaćih hotelskih lanaca, a u pripremi je i linija prirodne kozmetike. 

Intenzivno širenje mreže
Marko Brajković, jedan od osnivača tvrtke kaže kako su on i kolega suosnivač Oliver Oljica od početka gledali na širu sliku tog biznisa te su bili spremi na sve tržišne prepreke i izazove. Kako tvrdi Brajković, specijalitetne kave se poistovjećuje s terminima poput artisan, craft, boutique, za njih se koriste samo visokokvalitetna zelena zrna Arabice te je fokus na mikrotržišnim nišama.

"Veći dio naših kava uvozimo direktno iz Kostarike po čemu smo jedinstveni u Hrvatskoj s našim prijateljima iz Cogito Coffee, ali smo i jedni od rijetkih uvoznika specijalitetnih kava direktno s plantaže u Europi. Čaj koji smo brendirali pod Lively Fresh radimo u suradnji s partnerom iz Hamburga, a završne radnje odvijaju se kod nas u Hrvatskoj. Profesionalci smo u mikro niši koju radimo te jedini nudimo čitav koncept, a ne samo prodaju kave kako to radi industrija u Hrvatskoj i regiji. Resurse i vrijeme investiramo u učenje i razvoj umjesto u poslovne ručkove i domjenke", objašnjava Brajković.

 

Brajković

Resurse i vrijeme investiramo u učenje i razvoj umjesto u poslovne ručkove.

Led su probili s caffe barom Lusso na zagrebačkoj Trešnjevci te su u pet godina stekli status tvrtke koja dobiva upite na dnevnoj bazi. Kućanstva opskrbljuju kroz partnerstvo sa Zdravim Pinklecom i web shop koji imaju od 2017.godine, a uz HoReCa kanal te retail rade i direktnu distribuciju na adresu te intenzivno šire mrežu partnera u maloprodaji. Brajković se pohvalio i da su višestruko povećali broj vanjskih suradnika, baš kao i prihode tvrtke.

"HoReCa kanal nam je core-business te opskrbljujemo 50-ak kupaca u Hrvatskoj od čega je 80 posto njih u Zagrebu. U zadnja dva mjeseca narasli smo za 10 posto u broju partnera, a bilježimo i rast prihoda koji je ove godine samo u distribuciji iznosio dva milijuna kuna te u našim drugim uslugama još gotovo milijun. Zadnja investicija od nekoliko stotina tisuća kuna usmjerena je u brend Gesha, a riječ je o prirodnoj kozmetici s raznim varijacijama naše kave unutar receptura.

Za razvoj je zadužena Mirela Ilenić, partnerica projekta, koje je svoje kompetencije već dokazala na regionalnom tržištu", pohvalio se Brajković. Osim kozmetike, u pripremi je i koncept za hotele koji razvijaju u suradnji s partnerom Quahwa. Taj pilot projekt provest će na istarskim hotelima jer ističu kako je upravo Istra najnaprednija regija u njihovoj branši. Brajković napominje kako za to imaju sve što je potrebno, kvalitetu kave te podršku partnera Bravilor, inače tržišnog lidera specijaliziranog za filter aparate. 

Franšiza za Sloveniju
"Izvoz trenutačno ne radimo jer se koncept specijalitetnih kava bazira na mikro lokaciji, međutim pripremljen je ozbiljan koncept koji podrazumijeva otvaranje poslovnica u Nizozemskoj, Poljskoj te zatim u Velikoj Britaniji. Isto tako imamo i pilot projekt franšize sa Slovenijom te smo u pregovorima s investitorima.

U budućnosti planiramo rad na više polja, od inovacija, novih poslovnica, suradnji i co-brendinga", otkriva za kraj Brajković.

Komentirajte prvi

New Report

Close