1. Nepostojanje poslovnog plana
Ako se u poslovanju oslanjate samo na instinkt umjesto na poslovni plan, upast ćete u nevolje. Plan vam omogućava da se usredotočite na smjer u kojem je krenula vaša tvrtka i zašto… te koliko ste na tom putu uspješni.
2. Nepoznavanje tržišta
Promjene u željama vaših klijenata kao i proizvodi konkurenata mogu vas ostaviti na začelju kolone – osim ako doista upoznate svoje poslovne partnere i njihove sadašnje i buduće želje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu