Da je sudbina Jadranske pivovare definitivno zaključena, o čemu je Poslovni dnevnik pisao prošloga tjedna, sada su nam potvrdili i vlasnici, Pivovarna Laško.
Objašnjavaju kako im je konkurencija triju velikih multinacionalnih igrača na hrvatskom tržištu – Zagrebačka pivovara (bivši InBev), Karlovačka pivovara (Heineken) te Carlsberg – onemogućila daljniji razvoj na hrvatskom tržištu. Zbog toga su bili prisiljeni obustaviti proizvodnju u Splitu – 2009., zadnje godine poslovanja Jadranske pivovare, zabilježen je gubitak od 42 milijuna kuna. Nakon toga se krenulo u pronalaženje strateškog kupca. U Laškom objašnjavaju da su, zbog transparentnosti postupka, natječaj za prodaju proveli u dva kruga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu