Gotovo tri bilijuna dolara iznosila je lani vrijednost najmoćnijih sto globalnih brendova.
Tvrde tako analitičari Milllward Browna svojom tradicionalnom TOP 100 Most Valuable Global Brands ljestvicom koja je ujedno i još jedan dokaz da su najveća korporativna imena našeg doba lani, nakon nekoliko sumornih kriznih godina, bili predvodnici globalnog oporavka. Naime, vrijednost 100 najvećih u 2014. je porasla za 12 posto, a usporede li se brojke s 2006. godinom, riječ je gotovo dvostruko većem iznosu. Ukupno gledano, stotinu najmoćnijih lani je svoju brend "težinu" povećalo za 310 milijardi dolara.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu