U uvijek dinamičnom svijetu društvenih mreža ovoga je tjedna postignut jedan rekord – službena Facebook stranica velike glazbene zvijezde Shakire premašila je 100 milijuna lajkova, odnosno fanova. To predstavlja 8 posto Facebookove populacije od 1,28 milijardi mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
Shakira je tako postala osoba s najviše lajkova na Facebooku, a jedino službena stranica Facebookovog brenda i mobilne aplikacije ima više fanova, piše The Wall Street Journal. Shakirina stranica na najvećoj društvenoj mreži pokrenuta je krajem 2007. godine.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
Marketinške prednosti stranice na Facebooku su ogromne. Shakirin "page" tako sadrži poveznice na iTunes gdje njeni fanovi mogu kupovati glazbu, ali i na njenu službenu web stranicu na kojoj se prodaju razni proizvodi povezani s njenim imenom. O promociji koncerata i turneja da i ne govorimo.
Shakiri je u ostvarenju prijelomne brojke sasvim sigurno pomoglo i nedavno Svjetsko nogometno prvenstvo u Brazilu, na čijem je zatvaranju održala nastup. Povodom prvenstva lansirala je i videospot La La La, u suradnji s brendom Activia, koji je na Youtubeu odgledan gotovo 240 milijuna puta!
The Wall Street Journal piše kako postoji i druga strana velike popularnosti na Facebooku, koja uključuje spamove, korisnike s lažnim profilima, neumjesne komentare i slične stvari. Međutim, u slučaju Facebooka, kojeg koristi sedmina ljudske populacije, to je praktički neizbježno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu