Natječaj Reci to glasno omogućit će da 150 autora preko jumbo plakata izrazi ono što ih muči

Autor: Saša Paparella , 17. studeni 2015. u 22:01
Jedan od zasad vodećih plakata po glasovima publike

Projekt je osmislila agencija Seňor za Outdoor Akzent.

Napiši što ti je na umu i možda tvoja poruka završi na drumu, poručuju organizatori natječaja Reci to glasno, gdje svaki građanin može poslati slogan koji bi htio vidjeti na jumbo plakatu. Naime, po završetku natječaja bit će odabrano 150 najboljih plakata, i to 75 prema izboru žirija i 75 prema glasovima publike.

Prema glasovima publike zasad vode plakati "Ukinite pravo glasa dijaspori. Ili neka plaćaju porez u RH", potom "Čestitamo Željki Markić na izbornom rezultatu" te "Protiv financiranja katoličke crkve novcima svih hrvatskih građana". Projekt Reci to glasno osmislila je agencija za komunikaciju i branding Senor za Outdoor Akzent, jednog od najvećih ponuđača vanjskog oglašavanja u RH. Kako doznajemo od Vanje Blumenšajna, kreativnog direktora Senora, svrha natječaja je promocija vanjskih oglasnih površina kao relevantnog medija.

 

4tisuće

poruka za plakate pristiglo je u prva četiri dana kampanje

"Iako 'klasičniji', takav oglasni prostor ima svoju ulogu i u digitalnom svijetu. Vidimo kako je i u ovom natječaju među publikom percipiran kao relevantna nagrada i kao inicijator nacionalne rasprave koja se prelila u digitalni svijet, iz kojeg će se ponovo vratiti na oglasne panoe. Ovakve kampanje su zapravo idealan spoj online i offline medija koji optimalno dolaze do ciljane publike", kaže Blumenšajn, koji vrhunac kampanje očekuje se u drugoj fazi – realizaciji najboljih plakata kad će se vidjeti što građani imaju za poručiti.

U prva četiri dana kampanje registrirano je skoro 4000 plakata, 60,000 jedinstvenih korisnika, preko 100,000 posjeta i gotovo četiri milijuna  klikova na stranici. U želji da ih se čuje, uključile su se političke stranke, udruge, mali biznis i građani, svatko ima nešto za reći, a ovo je idealna prilika da to mogu reći glasno i oglasno velikom auditoriju. Najavna billboard kampanja tek je krenula, natječaja traje do kraja tjedna a interes ne jenjava, pa organizatori očekuju još više zanimljivih poruka.

Na pitanje koliko dugo će pobjednički plakati stajati na oglasnim mjestima, te hoće li poruke s većim brojem glasova duže ostati na oglasnim mjestima, Blumenšajn odgovara da će poruke ostati standardna dva tjedna, jednako bez obzira na broj osvojenih glasova. "Podjelom 75 plakata prema glasovima publike plus 75 plakata po izboru žirija dali smo fer šansu i onima koji imaju iza sebe snažnu glasačku podršku na društvenim mrežama, ali i kreativcima i svima koji se trude nasmijati, educirati, zabaviti i potaknuti na razmišljanje", kaže Vanja Blumenšajn. 

Komentirajte prvi

New Report

Close