Novi tržišni zahtjevi pogurali su kreativne i komunikacijske agencije u digitalnom pravcu i trenutno se vodi borba za osvajanje tog teritorija. Da je riječ o procesu tranzicije u kojem će preživjeti samo oni koji se najbrže i najefikasnije prilagode, za Poslovni je dnevnik potvrdila Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u agenciji Dialog komunikacije. Iz perpektive dva desetljeća duge karijere u komunikacijskom sektoru otkrila je i što danas smatra ključnim za povjerenje potrošača, kao i tko su lideri novog digitalnog doba.
U procesu digitalne transformacije, koliko je zahtjevan sam proces tranzicije i jesu li mediji i marketing u tom razdoblju osjetili određene gubitke s obzirom na to da za svaku prilagodbu treba vremena?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu