Hrvatski Telekom i McCann Zagreb osvojili su u Beču nagradu na Telekom Media & Communications Award 2014. Od preko 120 prijavljenih radova, kampanja agencije McCann Zagreb za MAXobitelj našla se na short-listi među 22 kampanje, te osvojila nagradu u najtežoj kategoriji za Best Communications Strategy.
Međunarodni žiri od 12 članova ocijenio je da je komunikacijska strategija kampanje uspješno pridonijela HT-ovom zadržavanju vodeće pozicije na cjenovno osjetljivom tržištu i to u situaciji kada je dvostruko brendiranje fiksnih i mobilnih usluga rezultiralo nejasnim prepoznavanjem branda. Konvergencija branda logično je strateško rješenje Hrvatskog Telekoma koje je uvedeno zajedno s jedinstvenim konvergentnim proizvodom MAXobitelj. McCann Zagreb je razvio platformu sukladno pozicioniranju HT-a kao vodeće telekomunikacijske kompanije na tržištu koja naglašava da je emocionalna vrijednost za korisnika veća od uloženog novca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu