Hrvatski Telekom i McCann Zagreb osvojili nagradu na Telekom Media & Communications Award 2014.

Autor: Poslovni.hr , 03. travanj 2014. u 12:24
Press foto

Od preko 120 prijavljenih radova, kampanja agencije McCann Zagreb za MAXobitelj našla se na short-listi među 22 kampanje.

Hrvatski Telekom i McCann Zagreb osvojili su u Beču nagradu na Telekom Media & Communications Award 2014. Od preko 120 prijavljenih radova, kampanja agencije McCann Zagreb za MAXobitelj našla se na short-listi među 22 kampanje, te osvojila nagradu u najtežoj kategoriji za Best Communications Strategy.

Međunarodni žiri od 12 članova ocijenio je da je komunikacijska strategija kampanje uspješno pridonijela HT-ovom zadržavanju vodeće pozicije na cjenovno osjetljivom tržištu i to u situaciji kada je dvostruko brendiranje fiksnih i mobilnih usluga rezultiralo nejasnim prepoznavanjem branda. Konvergencija branda logično je strateško rješenje Hrvatskog Telekoma koje je uvedeno zajedno s jedinstvenim konvergentnim proizvodom MAXobitelj. McCann Zagreb je razvio platformu sukladno pozicioniranju HT-a kao vodeće telekomunikacijske kompanije na tržištu koja naglašava da je emocionalna vrijednost za korisnika veća od uloženog novca.

Konvergencija ponude pretočena je u priču o okupljanju obitelji.  Podsjetimo, u TV reklami otac nastoji stići kući na vrijeme kako bi kćeri ispričao priču za laku noć, no kasni zbog nezgode i prisiljen je pronaći drugi put kući. Poruka koju prenosimo krajnjem korisniku daje do znanja da uz usluge HT-a obitelji mogu biti zajedno iako su iz nekog razloga razdvojene te im time direktno omogućuje kvalitetniji život kroz neograničenu komunikaciju i zabavu. Bajka koju otac priča kćeri u televizijskoj reklami proširena je i pretočena u online

medij u obliku animirane interaktivne priče koja svakoga dana, odbrojavajući do blagdana, otkriva jednu epizodu. Korisnicima je omogućeno da sudjeluju u izradi animiranih scena u prvoj fazi (prije početka priče), a u drugoj fazi svoj doživljaj su mogli personalizirati imenujući likove iz bajke i tako svojoj djeci pruže vlastite personalizirane bajke. Rezultati kampanje pokazali su uspješno predočavanje prednosti jedinstvenog branda te kako proizvod doprinosi poboljšanju kvalitete života korisnika. Kampanju kreativno potpisuju Daniel Vuković, Hrvoje Škurla i Ivan Čadež, produkciju TV reklame Centralna jedinica, a režiju Jovan Todorović.

Komentirajte prvi

New Report

Close