Badel i Radenska dogovorili distribuciju

Autor: Božica Babić , 22. prosinac 2015. u 07:48
Foto: Anto Magzan/PIXSELL

Radenska u ožujku javnosti treba otkriti novi model.

Badel 1862 i slovenska tvrtka Radenska dogovorili su model daljnje suradnje na hrvatskom tržištu u koji je uključena distribucija i proizvodnog asortimana internacionalne kompanije PepsiCo i Badelovih tradicionalnih brendova Nara, Inka i Voćko, izvijestili su u ponedjeljak iz Uprave Badela. Badel je, podsjećamo, krajem studenoga objavio da istekom 2015. prestaje poslovati u kategoriji bezalkoholnih pića, dok je Radenska početkom prosinca izvijestila kako ona preuzima puniti bezalkoholna pića PepsiCo za hrvatsko tržište.

Nakon odluke o zatvaranju pogona za proizvodnju bezalkoholnih pića, stoji u poruci Badela, otvorili su razgovor s vodstvom Radenske o novoj suradnji. Rezultat tih razgovora je da Badel do 1. ožujka 2016. nastavlja distribuirati i asortiman PepsiCo i svoj program bezalkoholnih napitaka dok nakon tog roka postaje ekskluzivni distributer samo za HoReCa (hotel/restoran/cafe) kanal.

Iz Badela znakovito najavljuju i kako će Radenska nakon 1. ožujka javnost izvijestiti o daljnjem modelu distribucije velikih pakiranja Badel i PepsiCo napitaka.

Komentirajte prvi

New Report

Close