Badel 1862 i slovenska tvrtka Radenska dogovorili su model daljnje suradnje na hrvatskom tržištu u koji je uključena distribucija i proizvodnog asortimana internacionalne kompanije PepsiCo i Badelovih tradicionalnih brendova Nara, Inka i Voćko, izvijestili su u ponedjeljak iz Uprave Badela. Badel je, podsjećamo, krajem studenoga objavio da istekom 2015. prestaje poslovati u kategoriji bezalkoholnih pića, dok je Radenska početkom prosinca izvijestila kako ona preuzima puniti bezalkoholna pića PepsiCo za hrvatsko tržište.
Nakon odluke o zatvaranju pogona za proizvodnju bezalkoholnih pića, stoji u poruci Badela, otvorili su razgovor s vodstvom Radenske o novoj suradnji. Rezultat tih razgovora je da Badel do 1. ožujka 2016. nastavlja distribuirati i asortiman PepsiCo i svoj program bezalkoholnih napitaka dok nakon tog roka postaje ekskluzivni distributer samo za HoReCa (hotel/restoran/cafe) kanal.
Iz Badela znakovito najavljuju i kako će Radenska nakon 1. ožujka javnost izvijestiti o daljnjem modelu distribucije velikih pakiranja Badel i PepsiCo napitaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu