Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Za vizual slogana “Croatia, full of life”, HTZ daje 1,2 milijuna kuna

Autor: Poslovni dnevnik
19. ožujak 2015. u 14:59
Podijeli članak —
Foto: HTZ

Za taj je posao posao predviđeno 1,2 milijuna kuna (bez PDV-a).

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je međunarodni natječaj za ponude za pružanje usluge kreiranja vizualnog identiteta hrvatskog turizma, koji treba biti usklađen s novim sloganom "Croatia, full of life".

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Za taj je posao posao predviđeno 1,2 milijuna kuna (bez PDV-a).

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je međunarodni natječaj za ponude za pružanje usluge kreiranja vizualnog identiteta hrvatskog turizma, koji treba biti usklađen s novim sloganom "Croatia, full of life".

Za taj je posao posao predviđeno 1,2 milijuna kuna (bez PDV-a).

Da podsjetimo, "Croatia, full of life", novi je slogan hrvatskog turizma koji će u povijest ispratiti dugovječni “Mediteran kakav je nekad bio”, a Hrvatska će se od ove jeseni na turističkom tržištu predstavljati kao mlada destinacija puna života.

Slogan i novi komunikacijski koncept hrvatskog turizma, za što je Hrvatska turistička zajednica izdvojila nešto manje od 2,5 milijuna kuna, osmislio je hrvatsko-britansko-španjolski konzorcij kuće BBDO.

Autor: Poslovni dnevnik
19. ožujak 2015. u 14:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close