Jedan od najluksuznijih svjetskih automobilskih brendova Mercedes-Benz proteklih je godina bio u velikom restrukturiranju koje je obilježio globalni pad prodaje u odnosu na glavne konkurente, a puno korjenitijih promjena bilo je i u regiji.
Mercedes je desetljećima omiljeni brend političara i gospodarstvenika u zemljama bivše Jugoslavije. No, zbog krize se sve manje vodećih ljudi politike i biznisa željelo se slikati u Mercedesima koji, iako realno po kvaliteti i cijeni ne odskaču od glavne konkrencije – BMW-a i Audija, u očima javnosti predstavljaju "ono nešto više". Tako je krilatica "Mercedes je Mercedes, a sve ostalo su samo automobili" zapravo smanjila potražnju za ovim brendom. Dodatni uteg autodivu iz Stuttgarta bili su i problemi distributera u regiji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu