Imaju više od 100.000 kupaca dnevno, a sada planiraju lansirati i vlastitu robnu marku

Foto: Getty Images Foto: Getty Images

Najveći izazovi SUMT-a (sa 680 trgovina) pregovori s dobavljačima i pravna regulativa.

Savez udruga malih trgovaca (SUMT) slavi ovog tjedna 10. godišnjicu djelovanja, a povodom čega su najavili da planiraju lansiranje vlastite robne marke.

Kako ističu u samom SUMT-u, od 2009. godine do danas krovna udruga malih domaćih trgovaca ispunila je svoj cilj: unaprjeđenje položaja i poslovanja malih trgovaca, te očuvanje radnih mjesta. 

"Postali smo ravnopravan partner konkurenciji i dobavljačima, jamac opstojnosti male trgovine i pokretač razvoja bitnog djela hrvatskog gospodarstva. Prisutnost u 15 županija, s više od 100 tisuća kupaca dnevno, respektabilne su brojke koje se uvažavaju", kazao je Robert Fućak, predsjednik SUMT-a.  Savez danas broji 353 tvrtke sa 680 trgovina i više od 2500 zaposlenih. Istovremeno bilježe i stalan rast prometa i prihoda članica, a koji danas iznosi više od 1,8 milijardi kuna.

Fućak dodaje da bez obzira na brojke i rast, od države i dalje traže dodatne napore na zaštiti male trgovine u odnosu na strane trgovačke lance, kroz zakonsku regulativu.

"Stanje je bolje nego prije 10 godina, ali apeliramo na sva resorna ministarstva i institucije, da se aktivnije uključe u rješavanje brojnih problema, istaknuo je Fućak. Dodaje da će SUMT nastaviti osnovnu misiju, potpisivanje što više direktnih ugovora s proizvođačima i dobavljačima, te stalno redefiniranje postojećih sporazuma u korist malih trgovaca. Fokus djelovanja usmjerit će također na unifikaciju vizualnog identiteta trgovina unutar Saveza. 

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!