Hrvatska turistička zajednica godišnje u marketing uloži ukupno 15 milijuna eura, ali ipak se stvara dojam da se na nekim tržištima ne promovira dovoljno.
„Nisam stručnjak za turizam i govorim iz vlastitog iskustva, ali mislim da se Hrvatska nije dobro promovirala u SAD-u. Uopće ne postoji svijest o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji, a to bi se lako moglo promijeniti“, kazao je Pete Radovich s američkog CBS-a na panelu 'If you Havent been to Croatia, you're F…ing Idiot', održanom na Weekend media festivalu u Rovinju. Radovich je ministru turzima Darku Lorencinu i direktorici Hrvatske turističke zajednice tako savjetovao da naprave reklamu za Superbowl, koji je najveći događaj u SAD-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Smisao marketinga je da uvalis nekome nesto sto mu ne treba i sto inace ne bi kupio. Da nas “turizam” nesto vrijedi, ne bi mu bio potreban marketing…
sve je to lijepo i krasno i puno laprdanja iz šupljeg u prazno. zadnja dva tjedna sam imao prilike obić djelove Španjolske, Francuske i Italije i svim “turističkim djelatnicima”, ministrima, marketingašima,…preporučujem da naprave to isto i ako im i nakon toga nije jasno što je to vrlo jednostavno što Hrvatska treba napraviti da bi napredovala u turizmu neka otvore buregdžinicu i puste turizam na miru. slogani, oglasi i promocija su samo glazura na torti, ali ni vrhunska glazura neće spasit lošu tortu.
Uključite se u raspravu