Značajke hrvatskog obrazovnog sustava, u odnosu na one u drugim zemljama EU, su vrlo mala stopa napuštanja školovanja, odnosno ostajanje na osnovnoškolskoj razini, ali i visoka stopa napuštanja visokoškolskog obrazovanja, kazala je Nadia Bonifačić, analitičarka obrazovnih sustava Glavne uprave za obrazovanje i kulturu Europske komisije na tribini o odnosu reformi obrazovnog sutava i tržišta rada održanoj u Kampusu Sveučilišta u Rijeci održanoj u ponedjeljak.
Bonifačić je izložila rezultate istraživanja obrazovanja i osposobljavanja za 2015. godinu, koje je provela EK, a po kojima je hrvatska stopa napuštanja školovanja neznatna, tek 2,7 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu