Tražite posao? Pazite što objavljujete na društvenim mrežama

Autor: Poslovni.hr , 18. listopad 2015. u 11:08
Foto: Thinkstock

Iako mnogi kandidati toga nisu svjesni, poslodavci ipak zahvaljujući društvenim mrežama imaju uvid u privatni život kandidata.

Kolika je važnost poznavanja društvenih mreža danas prepoznala je i Zagrebačka banka koja je još početkom 2014. osnovan odjel Digitalnih kanala komuniciranja gdje je zaposlenicima poznavanje društvenih mreža, te komunikacija preko njih u opisu radnog mjesta.

Iako mnogi kandidati toga nisu svjesni, poslodavci ipak zahvaljujući društvenim mrežama imaju uvid u privatni život kandidata, a ističu i da je zanimljivo vidjeti kakvo je njihovo ponašanje u virtualnom okruženju. Ana Brčina, stručna suradnica za ljudske potencijale u UNIQA osiguranju, napominje kako s obzirom na to da se od kandidata očekuje i doza ozbiljnosti, poželjno je da je prisutan i na nekoj poslovnoj i profesionalnoj mreži poput LinkedIna, naime upravo se takve mreže sve više koriste prilikom regrutiranja kandidata koji aktivno ne traže novi posao.

"Danas većina kompanija koristi upravo društvene mreže da bi identificirali potencijalne kandidate, objavili otvorene pozicije ili za brzu provjeru kandidata. Društvene mreže kao što je Facebook ili Twitter poslodavci češće koriste za provjeru kandidata u smislu njihovog životnog stila, komunikacije i interesa. Pazite na adekvatnost sadržaja i komentara koje objavljujete obzirom da vam to može pomoći, ali isto tako i odmoći pri dobivanju posla", poručila je Danijela Capan, Adriatic HR menadžerica u Hewlett-Packardu 

Komentirajte prvi

New Report

Close