Tisak cilja 30 posto tržišta, i Pošta razmatra paketomate

Autor: Bernard Ivezić , 02. rujan 2015. u 22:00
Foto: Thinkstock

Hrvatska pošta, koja je povećala tržišni udjel na 76%, provela je analizu uvođenja paketomata, koje je već najavio njihov glavni konkurent.

Iako je Hrvatska pošta u drugom tromjesečju, prema podacima tržišnog regulatora Hakoma, ostvarila rast tržišnog udjela na poštanskom tržištu za četiri postotna poena, na 76 posto, najveći igrač planira nastaviti širiti ponudu.

Jo Kempen, voditeljica odjela za odnose s javnošću Hrvatske pošte, kaže da nemaju običaj najavljivati nove usluge. Potvrdila nam je, međutim, da su proveli analize uvođenja paketomata, usluge koju je najavio glavni konkurent Tisak. "Proveli smo sve potrebne analize, ali prije nego što odlučimo proširiti takvu uslugu, potrebno je provesti i pilot-projekt, što nam je u planu", kaže Kempen. Tisak tvrdi da prema vlastitoj procjeni trenutačno drže 15 posto hrvatskog tržišta dostave paketa, a žele dvostruko više.

 

500tisuća

paketa prenio u 2014. godini Tisak preko kioska

"Trenutačna procjena našeg tržišnog udjela iznosi 15 posto, dok je cilj povećanje i porast udjela na 30 posto, na što će utjecati razvoj novih vrsta dostava i uvođenje raznih pogodnosti za korisnike", objašnjavaju u Tisku. Dodaju da su mnogim korisnicima upravo cijena te broj i lokacije prodajnih mjesta na kojima mogu poslati ili primiti svoj paket presudni pri korištenju usluge. Prema podacima Hakoma, lani je domaće tržište dostave paketa premašilo 400 milijuna kuna u vrijednosti, čime je činilo trećinu vrijednosti cjelokupnog tržišta i donosilo gotovo cjelokupnu dobit ostvarenu u branši.

U Hakomu navode da je i Overseas Trade, kao odgovor na Tiskov potez, ugovorio suradnju s iNovinama, koje također imaju razgranatu mrežu kioska. Dodaju da se paralelno poboljšala kvaliteta takvih usluga jer je dio davatelja uveo mogućnost praćenja pošiljaka putem interneta. U Tisku ističu da su im paketi lani bili važan dio poslovanja, kad su prenijeli više od pola milijuna paketa s kioska na kiosk. "U 2015. očekujemo značajan rast", poručuju.

Komentirajte prvi

New Report

Close