Iako gotovo 60% Splićana smatra da Grad gostima nudi dovoljno atraktivnu turističku ponudu te kako su gostima ljubazni domaćini, značajan ih broj smatra kako ipak postoji dodatni prostor za unaprjeđenje turističke ponude i usluge.
Splićani svoj grad u budućnosti vide kao elitno kulturno turističko odredište, te stoga zagovaraju nove sadržaje koji bi mogli biti magnet gostima visoke platežne moći, a ne masovnom turizmu, pokazalo je istraživanje agencije Millenium promocija i Instituta za turizam o stavovima građana Splita o turističkoj ponudi grada. Iako većina Splićana smatra da Grad Split gostima nudi atraktivnu ponudu, ankete su pokazale da građani smatraju kako postoji značajan prostor za unaprjeđenje turističke ponude, kako bi Split privukao još veći broj gostiju te se pozicionirao kao grad kulturnog i elitnog turizma. U prvi plan Splićani su stavili Split kao grad kulture, a kao najpoželjnije goste vide imućne strance.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Najdraži su mi članci i rezultati anketa koji govore o zastupljenosti nečega u cjelini, a ne navedu najvažniji podatak: na kolikom se uzorku ispitivanje radilo. Brojevi, gospodo, brojevi.
ma da,jedva čekamo da plaćamo ulaz na plažu
možda kvalitetnija glazba,to da,povrača mi se više od maslina drača kamenja….
Uključite se u raspravu