Mate Rimac pronašao je i drugog investitora za najbrži električni automobil na svijetu Concept One, doznaje Poslovni dnevnik.
Kineski holding Sinocop Resources prijavio je burzi u Hong Kongu namjeru preuzimanja 10 posto udjela u tvrtki Rimac Automobili iz Svete Nedjelje. Holding je obavijestio investitore da planira provesti dubinsko snimanje Rimčeve tvrtke i da je za udio u njoj spreman u gotovini platiti 5 milijuna eura te Rimcu dati još 20 milijuna honkonških dolara, što je oko 2 milijuna eura, u dionicama Sinocopa.Iako su se o poslu raspislali mediji u Hong Kongu i Kini, iz hrvatskog proizvođača automobila poručuju da nemaju komentara. Inače, Mate Rimac trenutačno je na službenom putu u Hong Kongu, a u branši se priča da skuplja prve investitore kako bi mogao krenuti u homologaciju i serijsku proizvodnju Concepta One.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.vlasnik sonica nije tipični balkanski primitivac a to se vidi po odabiru auta. ostali se lože na audi i mercedes i tu i tamo nekakvi porsche, na žalost pretežno terenci, a to su auti za kućanice a ne za muškarce. vlasnik sonica ima stila i ukusa i zato vozi to što vozi, no njega, ako je suditi po odabiru, pali visoki broj okretaja i ultrasportski auti , a to rimac nije jer to je ipak auto na struju – nešto što mnogi ne preferiraju. struja je za frižider a ne za one kojima je automobilizam entuzijazam. ta će vozila kupovati bogataši koji moraju imati sve što vide, a takvih mi nemamo. imamo par kolekcionara, a ostali kupuju mečku i audi, dakle ne razumiju se u sportska vozila nego žele fascinirati svoje susjede, također neznalice.
A dobro ako ide na “vrh vrhova”….ovi bogati pojedinci slični su ovdje i vani samo ih umjesto 1000 tamo ima 10.000 ili 50.000. Koliko sam.čitao u novinama najveću kolekciju automobila ima bivši vlasnik Sonic banke iz Osijeka vrijednu 100mil kn!!..ima desetak limitiranih serija Feraria,Alfa Romeo,Rolls Royce…al ni on nema noname automobil. To je takav mentalni sklop i medju takvim ljudima neće naći kupca.
ma nema frke nego sam posebno ljut kad naši seljaci izgovaraju lamborđini, a to je netočno. čita se lamborgini, a piše lamborghini. gh je g u talijanskom.
što se tiče maybacha, to je propali projekt i on se više ne proizvodi nego će se posebna serija s klase zvati maybach. svaka čast mečki, ono je bio oduran auto.
bojim se da ne shvaćaš poantu luxury-marketa. naime, nebitno je što se dobije, kakvo je to – najbitnije je da je skupo (to je definitivno) i da je ekskluzivno (to također jest). to su rijetka vozila, sigurno će ih čak i šeici iz abu dhabija poželjeti u svojim garažama iako oni više vole benzin od struje. mamić i naši bogataši nisu u fokusu rimca jer maminjo i ekipa ipak ne vole zajebanciju sa strujama i servisima. oni vole skupo, ali da ih dobro služi, a oko ovoga će biti niz problema. to će biti auto samo za onih 5% najbogatijih u londonu , monacu, emiratima, kuvajtu, kataru, kaliforniji, NY…ne ide on na visoku klasu nego na vrh vrhova. i to je dobar put vjeruj mi. sigurno će uspjeti ako auto bude kvalitetan. ako ne bude, završit će kao deLorean motor company.
Delboy, moj lapsus bio je pri pisanju na na mob a ne iz neznanja. Govoriš paušalno. Uzmi za primjer Hrvatsku..najskuplji registrirani automobil je Maybach vrijedan 4 mil kn. Iluzija je da će netko za noname Rimac dati 6 mil kn kako ovdje tako i vani. Ljudi koji imaju Lamborghini ala nogometaši Beckham,Ronaldo imaju još desetak automobila ali svi su ‘marke’. Pa to bi trebali biti potencijalni kupci….ili ljudi ala Mamić a on isto vozi Bentley. To su činjenice. Skupi automobili kupuju se zbog prestiža
Uključite se u raspravu