Preživjeli slom Kompasa Zagreb: Riješili se Matka Bolanče i povezali s Debeljakom

Autor: Marija Crnjak , 07. siječanj 2019. u 14:29
Preživjeli slom Kompasa Zagreb, prve luksuzne ture kreću na proljeće

Matko Bolanča izišao je iz projekta Kompas Cruise, prepustivši ga svom bivšem partneru Romanu Reicheru.

Nešto manje od mjesec dana prije nego će poslati svoju tvrtku Fleet Rent-a-Car u stečaj, odnosno  par mjeseci nakon što je na isti način okončao poslovanje agencije Kompas Zagreb, Matko Bolanča izišao je iz projekta Kompas Cruise, prepustivši ga u potpunosti svom bivšem partneru Romanu Reicheru, koji je odlučan u tome da razvije dobar biznis s luksuznim krstarenjima po Jadranu, a jedan od partnera s kojima će zaploviti već na proljeće je tvrtka DIV Cruises Tomislava Debeljaka.

Reicher priznaje da ovakav početak poslovanja, sa stigmom koju su naslijedili od bivšeg vlasnika, nije lagan, zbog čega razmišlja i o promjeni naziva tvrtke, no smatra da osam zaposlenika Kompas Cruisea može pokrenuti projekte koji su zamislili.  "Kompas Cruise smo osnovali s namjerom da razvijemo incoming segment i to u luksuznom krstarenju i svi koji smo u projektu to smo u stanju ostvariti jer svi dolazimo iz agencijskog biznisa i znamo kako raditi taj posao.

Od početka smo krenuli u otvorenu komunikaciju s partnerima koji su pokazali razumijevanje, a početak bukinga za 2019. godinu nam daje optimizam. Naravno da je svaki početak težak, pogotovo u okolnostima u kojima smo se mi našli, ali nadam se da možemo vratiti i opravdati povjerenje svih partnera", pojasnio je Reicher koji dosad nije istupao u javnosti, iako je pet mjeseci bio na mjestu predsjednika Uprave Kompasa Zagreb. Reicher je biši Atlasovac, gdje je također radio incoming, a na čelu Kompasa Zagreb bio je od veljače do srpnja 2018. godine, i stog mjesta odstupio je kad je shvatio da se njegovo viđenje poslovanja značajno razlikuje od vlasnikova.

Pad Kompasa i s svoje partnerstvo s Matkom Bolančom ne želi puno komentirati, navodi kako je prije mjesec dana postao 100-postotni vlasnik Cruisa i da je rastanak bio korektan i bez repova. Naime, osnivači Kompas Cruisa 11. srpnja prošle godine bili su Kompas Zagreb, Matko Bolanča i Roman Reicher.   Kroz nekoliko tjedana bit će vani i nova web stranica Kompas Cruisa na kojoj će se prodavati luksuzne ture po Jadranu, a Reicher otkriva da će biti i prva hrvatska kompanija koja će raditi međunarodnu turu kroz četiri ili pet zemalja, od Venecije do Kotora, odnosno Albanije.

Ploviti će se od travnja do listopada sa ukupno šest brodova s garantiranim polascima, od toga na tri Debeljakova broda, a ture se prodaju i na dalekim tržištima SAD-a, Novog Zelanda, Australije. I DIV Cruise relativno je mlada tvrtka, nastala kao rezultat želje DIV Grupe da proširi poslovanje u sektoru luksuznih brodskih krstarenja, a partnerski ugovor s Kompas Cruisom provodit će se na način da i jedna i druga tvrtka prodaju, odnosno rezerviraju brodove partnera. 

"Na taj način se brže bukiraju naši i njihovi brodovi koje imaju u fiksnom najmu. Zbog sinergijskih efekata, odnosno činjenice da brodovi dolaze do većeg broja potencijalnih korisnika postiže se win-win efekt, brže se i po povoljnijoj cijeni prodaju aranžmani", pojašnjava za Poslovni dnevnik Robert Sedlar, direktor tvrtke DIV Cruises. DIV Cruises surađujue i s brojnim drugim domaćim kompanijama poput Katarina Linea, koji ima značajan interes za brod Monet, te primjerice Amathus Travelom ili također Unlimited Croatia, koji su njihove brodove uzeli u alotman. 

"Gotovo sve naše domaće agencije, koje rade incoming, imaju u svojoj ponudi sve naše brodove. Posebice nas veseli da su svi oni prepoznali unikatnost naše međunarodne plovidbe koju radimo s brodovima Monet i Klara. Tako primjerice Delecta, kao specijalist za kružna putovanja naše brodove ističe na početnim stranicama. Ono što nas posebno veseli, a obzirom na kratko vrijeme poslovanja, da smo uspjeli ući u ponude većine ozbiljnih stranih partnera u 2019, a što je bilo vrlo teško, jer se brodovi produciraju godinu ili dvije unaprijed", pojašnjava Sedlar. Također, ispunili su cilj da 2020. i 2021. godine imaju  cjelogodišnje operacije svojih brodova. 

Komentirajte prvi

New Report

Close