Rast dobiti u hotelima dokaz uspješne sezone

Autor: Marija Crnjak , 26. listopad 2016. u 22:00
Foto: Thinkstock

Najbolje rezultate bilježe kompanije koje su uložile u rast kvalitete i cijene.

Poslovni rezultati turističkih kompanija za prvih devet mjeseci pokazuju da je ova turistička sezona bila uspješna i u financijskom smislu.

Najbolje rezultate bilježe kompanije koje su u prethodnom razdoblju uložile u podizanje kvalitete, pa tako i cijena. Rapski Imperial, kojeg je nedavno kupila Valamar Riviera, u ovoj je godini cijene podigao za prosječnih sedam posto, zahvaljujući ulaganjima u Hotel Padova koji je dobio četvrtu zvjezdicu. Imperial je uz 133 milijuna kuna prihoda, što je porast od 6,3 posto, u trećem kvartalu ostvario dobit od 42,6 milijuna kuna, što je za gotovo deset posto više nego lani u istom periodu.  HTP Orebić, koji od prošle godine nakon procesa predstečajne nagodbe posluje u sastavu Dalmacija hotela u vlasništvu fonda Prosperus, ove godine na tržište vratio je Hotel Orsan, što je povećalo prihode i dobit.

 

42,6milijuna

kuna dobiti ostvario je Imperial Rab, što je gotovo 10 posto više nego lani

Hotel Bellevue nakon adaptacije otvoren je sredinom ljeta, tako da će se tek u idućoj sezoni vidjeti puni učinak tog ulaganja. HTP Orebić u prva tri kvartala ostvario je 17,6 milijuna kuna prihoda, za razliku od lanjskih manje od 12 milijuna, uz dobit od skoro četiri milijuna kuna umjesto lanjskog gubitka.  Četvrtu godinu za redom s dobiti posluju i Hoteli Maestral, jedna od turističkih kompanija koja je i dalje u većinskom državnom vlasništvu.

Maestrali su u prvih devet mjeseci ostvarili 47,3 milijuna kuna prihoda, uz 11,8 milijuna kuna dobiti, ili 15 posto više nego u istom razdoblju lani. Kakoje poznato, nedavno je propao još jedan pokušaj privatizacije Hotela Maestral, za čiju kupnju se nije javio nijedan ponuditelj od sedam ulagača koji su otkupili dokumentaciju. Kako smo doznali, cijena od 70 milijuna kuna bila je previsoka u uvjetima nerješenih imovinsko pravnih odnosa u dubrovačkoj kući. Ulagači su time dali jasnu poruku da bez riješenih dubioza privatizacija Maestrala neće proći.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Mjere 6 + 6

Mjera 9 +3 zajedno sa fiskalizacijom je omogućila DOBIT HOTELA
.

Otkada država za sezonske radnike u TURIZMU plaća 6 mjeseci ŠTEMPLANJA , za 6 mjeseci
rada u turizmu- hoteli više nemaju trošak ZBRINJAVANJA RADNIKA preko zime….

Istovremeno, izdavanje računa / SPOMENIK LINIĆU, molim ! / i kontrola NOĆENJA,
zajedno sa DIJELOM BESPOVRATNIH SREDSTAVA – za razvoj turizma….dovela je
do viškova u blagajni–

I dok su se Dalmatici izborili za novac iz Proračuna / kako i za sve ostalo, ne samo za sezonce /
država još mora – NAĆI NAČINA – KAKO ZAUSTAVITI odljev novaca ….van….putem
dijela AGENCIJA …koje posredovanjem u punjenju hotela, imaju svoj dio zarade ….evidentiran
U RH ???

…ili je dokaz za bolje iskoristavanje sezonaca!?

New Report

Close