Prva velika manifestacija Poslovnog uzleta održana u Jastrebarskom

Autor: Saša Paparella , 01. lipanj 2014. u 22:01
Predstavnici hrvatske Vlade i lokalne uprave u Jastrebarskom/Goran Jakus/PIXSELL

Održan je niz stručnih i besplatnih predavanja, radionica i seminara na kojima su poduzetnici stekli nova znanja.

Čak 850 poduzetnika okupilo se na edukativnoj i kulturno zabavnoj manifestaciji 'Poslovni uzet za male i srednje poduzetnike i obrtnike Zagrebačke županije', održanoj u organizaciji Poslovnog dnevnika u subotu u Jastrebarskom.

Održan je niz stručnih i besplatnih predavanja, radionica i seminara, a na kojima su poduzetnici stekli nova znanja iz procesa kontrolinga, marketinga, financija i upravljanja ljudskim resursima."Naše društvo i zemlja traže pozitivne primjere iz poduzetništva. Bez obzira na tešku situaciju, trendovi su pozitivni a posebno me uveseljava što smo 2013. imali 30 posto više investicija u malo i srednje poduzetništvo nego 2012. Mislim da su pred nama bolji dani, a danas imamo priliku poduprijeti kvalitetan projekt", kazao je ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras, čije je ministarstvo suogranizator Poslovnog uzleta. Maras je izvijestio nazočne da su se Hrvatska agencija za malo gospodarstvo i investicije (HAMAG INVEST) i Poslovno-inovacijska agencija Republike Hrvatske (BICRO) ujedinile u agenciju HAMAG-BICRO.

Najavio je i novi ciklus u HBOR-u, gdje nakon imenovanja nove uprave očekuje "više podrške prema malom i srednjem poduzetništvu". Kroz taj će se kanal u ovoj i narednoj godini plasirati i 800 milijuna eura kredita Europske investicijske banke (EIB), dostupnih uz kamatu od sva do tri posto.  "Pozivam sve koji imaju ideju, tržište i proizvod da se jave za kredit. Vlada će poduprijeti svaki projekt i cijeniti svako novo radno mjesto. Nitko neće imati prednost samo zato jer nekoga poznaje. U Hrvatskoj je 2013. otvoreno preko 15,000 novih gospodarskih subjekata, obrtnika I tvrtki. Na nama je pružiti im podršku u budućem radu", rekao je Maras. Na pitanje zašto se manifestacija održala baš u Jastrebarskom, odgovorio je Mihael Zmajlović, ministar zaštite okoliša i prirode koji je u Vladu došao s mjesta gradonačelnika tog grada. "Jastrebarsko je jedan  od razvijenijih gradova u zagrebačkoj županiji po stopi nezaposlenosti al i prema svim parametrima vezanim uz jednostavnu proceduru investiranja i dobru prometnu poziciju.
 

Dajemo punu podršku projetu Poslovni uzlet, jer se priča o zelenom gospodarstvu i zelenim radnim mjestima ne može ostvariti ako nemamo dovoljno kvalitetnih poduzetnika koji to mogu realizirati", rekao je Zmajlović. Aktualni gradonačenik Jastrebarskog Zvonimir Novosel pohvalio je projekt Poslovni uzlet, uvjeren da će "svi poduzetnici koji su došli na tu manifestaciju steći neka nova znanja, vještine i iskustva. Želim vjerovati da će netko od njih investirati u naš grad i otvoriti nova radna mjesta. Pomoć poduzetništvu ne smije ostati samo na deklarativnoj razini, ovo je praktičan primjer kako pomoći gospodarstvu. Ulaganje u znanje je najbolje ulagaje u budućnost i grad Jastrebarsko nije dvojio niti jednog trenutka treba li se uključiti u projekt", rekao je Novosel. 

Nova događanja

Veliko finale u Lisinskom

Kako je naglasio Mislav Šimatović, glavni urednik Poslovnog dnevnika, cilj projekta je promocija i poticanje malog i srednjeg poduzetništva. "Mi kao poslovne novine dobro znamo da bez pomaka u segmentu koji čini preko 50 posto BDP-a, 98 posto svih gospodarskih subjekata te zapošljava više od 60 posto svih radnika, nema razvoja u cijelosti", rekao je Šimatović. Najavio je da će, nakon niza sličnih manifestacija, projekt Poslovni uzlet završiti krajem godine eventom u Lisinskom.

Poduzetnici o edukaciji 

Nikica Matan, Udruženje obrtnika Samobor
"Radionice su profesionalne i kreativne, a poseban naglasak stavljen je na interaktivnost s publikom. Sviđa mi je pristup da jedna voditeljica postavlja pitanja drugoj uz fokus na to da se slušatelji uz laganu provokaciju oslobode i sudjeluju u predavanju", prokomentirao je Nikica Matan iz samoborskog Udruženja obrtnika čiji je posao pomaganje poduzetnicima u svakodnevnim problemima. Za njega će najupečatljivija ideja s radionice ostati poruka da treba definirati cilj u poslu te imati snagu za donošenje odluka. "Komunikacija o dobrim i lošim stvarima s radnicima je na prvom mjestu. Treba razgovarati i o pozitivnom i negativnom, ali argumentirano, a ne na način ikoga povrijedi", zaključio je Matan. 

Marija Črpić, Veterinarska stanica Grada Samobora
"Volim ovakav tip predavanja jer je edukacija vrlo važna u bilo kojoj vrsti posla. Kad su ljudi u pitanju smatram da prije svega moraš poštivati radnika", kaže Marija Črpić, voditeljica računovodstva u samoborskoj Veterinarskoj stanici. "Kao stanica iznimno pazimo na edukaciju, primjerice svi naši zaposlenici imaju postdiplomski. Naš odnos prema ljudima u stanici i prema vlasnicima životinja je takav da bismo voljeli da se i drugi ljudi međusobno tako tretiraju", poručila je Črpić. 

Aldijana Matić, Koprivnički poduzetnik d.o.o.
"Radionica 'Volite li posao ili ljude' bila je dinamična, zanimljiva i drugačija od sveg ostalog što se obično čuje", kaže Aldijana Matić iz Koprivničkog poduzetnika. Jedna od brojnih ideja koju će posebno primijeniti u svakodnevnom poslu, kaže, je ne zaboraviti ljudima s kojima radi dati puno pohvala, ali i uputiti pokoju kritiku. U koprivničkom kraju, otkriva, puno je poduzetnika koji imaju dobre ideje, ali im nedostaje kapitala koji je najveća kočnica za ostvarenje poduzetničkih snova. Edukacija je zbog toga ključna, posebno kako bi se u svakom pogledu pomoglo poduzetnicima u pokretanju posla. 

Renata Kruhan, Pekarnice Zemljič
Samoborska poduzetnica Renata Kruhan koja je subotno prijepodne odlučila posvetiti edukaciji, iznimno je zadovoljna radionicom 'Volite li ljude ili posao'. "Zaista je seminar bio nešto novo, posebno interaktivni pristup da ljude maksimalno zainteresira za sudjelovanje. Najkorisnije mi je to što sam samu sebe preispitala koristim li liderske vještine i uočavam li svoje greške", kaže Kruhan. "Smatram da u poslu mogu primijeniti 80 posto rečenog. Iako i danas radnike i pohvalim i pokudim, mogu reći da sam produbila znanje".

Anita Mirković KA-VCO
˝Ova edukacija za mene je bila korisna, zanimljiva i prije svega motivirajuća. Bitno je izgraditi odnos povjerenja u poslovanju i to nam je danas prezentirano. Apsolutno mislim kako bi ovakvih edukacija trebalo biti još više i češće jer nova znanja su uvijek korisna.˝

Ivica Penić, Mariviam success academy
˝Bio sam na coatchingu, to mi inače rade kolege iz LQ koji su definitivno najbolji u coatchingu u Hrvatskoj. Meni kao konzultantu su te vještine vrlo važne jer mislim da u poslu nije toliko važna vještina koliko je važan mentalni sklop. Naši ljudi kažu – nisam siguran da li želim to probati,  jer će me netko drugi osuđivati, što ako ne uspijem i slično – i to treba promijeniti. Vrlo važno je znati iz sebe izvući prvenstveno snagu, hrabrost, a onda i dobiti inspiraciju i motivaciju za napraviti nešto. Vještine su nešto što se može lako naučiti, važnija je snaga i hrabrost.˝

Tomislav Pereža, LOREM
˝Dio o oglašavanju bio je izvrstan i smatram da će to imati najpozitivniji učinak na moj posao. Nisam još sve naučio jer sam se prijavio i za edukaciju o EU fondovima gdje ću sigurno steći nova znanja na tom bitnom polju za poslovanje.˝

Ana Ercegovac, Ambijent optimus
˝Korisna i zanimljiva edukacija, naučili smo da prvenstveno trebamo raditi na sebi i malo preispitati neke svoje vrijednosti. Puno ćemo još morati raditi da unaprijedimo svoje vještine i da budemo sigurniji u sebe.˝

Nikolina Jančić, N studio
"Ova edukacija je bila dosta motivacijska i saznala sam par informacija koje ću sigurno iskoristiti u svom poslovanju. Čak imam i bilješke. Imam Poslovni dnevnik na Facebooku pa sam tako saznala za ovu priliku da naučimo nešto novo.˝

Aida Sučić, Agroekološka zadruga
˝U svakom slučaju ova manifestacija i edukacije bile su vrlo korisne. Lijepo je da smo se skupili i imali mogućnost saznati novosti i steći nove vještine, netko ponoviti gradivo, a netko naučiti nešto novo. Ja sam osobno iz struke tako da sam došla malo potvrditi znanja.˝

Andrea Turić, Proconventa
˝Dio o emotivnom brendiranju i prodaju bio mi je jako koristan. Naučila sam kako treba raditi na sebi da bi mogli doći do većeg broja klijenata i kako taj cijeli proces treba izgledati.˝

Boris Vukušić, BIMEX promet
˝Bilo je sjajno. Upoznat sam s potpuno novim pojmovima i mogućnostima za koje  nisam znao. Zapravo ispada da prilično pasivno koristim internet i pasivno se odnosim prema svojoj poslovnoj stranici i profilu na društvenim mrežama. Moji djelatnici i ja ćemo se morati više posvetiti promociji naših proizvodnih programa u budućnosti.˝

Komentirajte prvi

New Report

Close