Na policama dm-a bujaju domaći proizvodi: Prodaja hrvatskih brendova raste dvoznamenkasto

Autor: Marta Duić , 02. ožujak 2016. u 10:29
Foto: dm

Promet domaćih proizvoda rastao je gotovo 13% posto na ukupnoj razini, dok je kod nekih proizvođača taj porast veći i od 50 posto.

Mnogi manji hrvatski proizvođači zdrave hrane i prirodne kozmetike te obiteljska poljoprivredna gospodarstava našla su svoje mjesto na policama većih, stranih tvrtki. Jedna od inozemnih kompanija koja u Hrvatskoj podupire domaće proizvođače i poduzetnike je i dm na čijim se policama trenutno nalaze proizvodi gotovo 90 hrvatskih dobavljača.

Domaći proizvođači u tom su lancu drogerija zastupljeni u raznim segmentima, od kategorije zdrave hrane i prirodne kozmetike, pa do kozmetike koja obuhvaća područje njege lica, kupanja, dentalne higijene, hrane za bebe i proizvoda za kućanstvo. "U 2014. godini dm je odlučio odgovoriti na potražnju kupaca za domaćim i ekološkim proizvodima te smo raspisali natječaj "…jer najbolje dolazi iz prirode!" za hrvatske proizvođače u ekološkoj proizvodnji. Odabrali smo devet hrvatskih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koji proizvode prehrambene namirnice poput ulja i eko lješnjaka te prirodnu kozmetiku", pojasnili su nam iz dm-a.

U 2016. godinu dm je ušao ostvarujući suradnju s najboljim mladim hrvatskim poduzetnikom Ivanom Veselićem. Veselić pekmez od šljive, ajvar te namaz od tikve i jabuka koji se proizvode na tom obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu od početka godine se mogu kupiti u 60 hrvatskih gradova u kojima dm posluje. "Razvojem suradnje s hrvatskim proizvođačima dm kupcima nudi kvalitetne domaće proizvode te pruža podršku domaćim proizvođačima stavljajući im na raspolaganje prodajnu mrežu od 154 prodavaonice diljem Hrvatske. Informiranjem kupaca o hrvatskim proizvodima nastojimo doprinijeti prepoznatljivosti hrvatskih proizvoda na tržištu. Promet domaćih proizvoda rastao je gotovo 13% posto na ukupnoj razini, dok je kod nekih hrvatskih proizvođača taj porast na godišnjoj bazi iznosio i više od 50 posto", pohvalili su se iz dm-a.

Kako kažu, odabir tvrtki i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, točnije samih proizvoda, ovisi o njihovoj prikladnosti za prodaju kroz drogerijski kanal poput njihovog. Vodi se računa i o skladištenju proizvoda, izlaganju na policama te o propisanim rokovima trajanja koji se prvenstveno odnose na prehrambene proizvode.  "Odabir uvelike ovisi o kvaliteti i inovativnosti proizvoda te vizualnoj prezentaciji, ali i spremnosti proizvođača za podršku svojim proizvodima na marketinškom planu", poručuju iz dm-a.

Kako tvrde, upravo zbog sve veće potražnje za izvornim ili domaćim proizvodima te u skladu sa želajma kupaca odlučili, su proširiti taj dio svoje ponude. "Potražnja za proizvodima hrvatskog porijekla je velika, a naši kupci pozitivno reagiraju kada u ponudi uoče hrvatske proizvode. Prema našem iskustvu, kupci dm-a s velikim povjerenjem kupuju domaće proizvode i iznova se vraćaju po njih, što se može vidjeti i u rastu prometa", tvrde iz dm-a.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Svaka čast!

New Report

Close