Što se sve isplati kupovati: Ako se spremate loviti popuste 'Crnog petka', morate jako paziti na jednu stvar

Foto: Goran Stanzl / Pixsell Foto: Goran Stanzl / Pixsell

Crni petak ove godine pada na 29. studeni.

Dan nakon američkog Dana zahvalnosti tradicionalno započinje velika rasprodaja, a trgovci su u posljednjih nekoliko godina i kod nas počeli masovno oglašavati tzv. Crni petak.

Crni petak ove godine pada na 29. studeni i tog dana će se u fizičkim trgovinama, ali i na online shopovima nuditi veliki popusti i akcije. Ako prethodno ne isplanirate kupovinu i ne napravite popis onoga što vam je zaista potrebno, shopping na Crni petak moglao bi izgledati poput odlaska u nabavku namirnica dok ste gladni – na kraju ćete završiti s hrpom stvari koje zapravo niste ni htjeli.

Kako se to ne bi dogodilo, portal Planet predlaže nekoliko kategorija u kojima biste mogli pronaći odlične ponude.

Mali kućanski aparati

Bilo da želite nabaviti kućanske aparate pomoću kojih ćete pripremati najukusniju hranu, ili one koji će vam pomoći da vaše okruženje bude ugodnije i čišće, vjerojatno ne postoji bolje doba godine za njihovu kupnju nego na Crni petak. Usisavači, glačala, parne postaje, mikrovalne pećnice, parni čistači, rezalice, tosteri, aparati za brijanje i šišanje… sve bi se to ovog studenog moglo naći po povoljnim cijenama.

Amazonovi proizvodi

Amazonove proizvode možete naći po najpovoljnijim cijenama dva puta godišnje – jedan od njih je Prime day, a drugi Crni petak. Ako ste, primjerice, razmišljali o prelasku na e-čitače, kraj studenog je pravo vrijeme za to.

Pametni satovi i fitness narukvice

Treba vam pametni sati ili fitness narukvica koja će bilježiti vašu aktivnost i otkucaje srca? Ili ih jednostavno želite imati zbog toga što vam se sviđa kako izgledaju? Koji god razlog bio u pitanju, ovakvi proizvodi će također biti sniženi na Crni petak pa je to idealna prilika da nabavite nešto što će vas zasigurno potaknuti da budete aktivniji.

Budite oprezni kod online kupnje

Odlučite li se za online kupovinu, budite svjesni određenih opasnosti. Privučeni brojnim primamljivim ponudama skloni smo biti manje oprezni pa se može dogoditi da završimo na lažnim stranicama nekih brendova te tako osobne i one strogo povjerljive podatke zapravo podijelimo s prevarantima, piše Planet.

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!