Izuzev Zubakove 180 milijuna kuna vrijedne tvornice autobusa AZ Crobus, Hrvatska teško može očekivati da će prije kraja 2015. ili početka 2016. dobiti nove domaće tvornice cestovnih vozila i to čak ako Dok-Ing i Rimac Automobili brzo ugovore investicije za serijsku proizvodnju koje im se nude iz Njemačke i Kine, doznaje Poslovni dnevnik.
U branši tumače da je glavni razlog što Hrvatskoj, za razliku od SAD-a, Kine, Njemačke, Japana i Francuske strateški cilj nije razvoj domaćih proizvođača inovativnih vozila što utječe na interes ulagača, visinu investicija i samim time brzinu provedbe pretprodajnih aktivnosti koje su najskuplji dio posla. Kako neslužbeno doznajemo, čak se i Zubakov Crobus, koji se nije morao brinuti oko financija, zbog loše domaće regulative morao se homologirati, odnosno proći testove koji dokazuju da je vozilo spremno i sigurno za cestovni promet, u Mađarskoj. I to iako je riječ o prvom cestovnom serijski proizvedenom vozilu u suvremenoj Hrvatskoj te na čijoj izradi Zubak surađuje s 350 kooperanata i zapošljava više od sto radnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu